ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 54975
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۰۹
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری همایش تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهداء

برگزاری همایش تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهداء

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سرور و سالر شهیدان و پاسداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس یک رویداد بزرگ و تاریخ ساز است که هرچه در مورد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،معصومه حسنی خونسار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، ضمن عرض تسلیت بمناسبت ایام سوگواری سرور و سالر شهیدان و پاسداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس یک رویداد بزرگ و تاریخ ساز است که هرچه در مورد آن گفته و نوشته شود باز هم کم است. چرا که هیچ وقت نخواهیم توانست بخوبی شجاعت ها، رشادت ها، جان نثاری های رزمندگان و مردم ایران در پاسداشت ارزش های اسلامی و دفاع از کشور را در این ایام بیان کنیم.

خونسار در ادامه عنوان کرد: دفاع مقدس در تاریخ ایران و جهان فراموش نخواهد شد، چرا که در دویست سال گذشته برای اولین بار بود که ایران در جنگی نابرابر حتی یک وجب از خاک خود را از دست نداده است و تمام اینها مدیون شهداء، جانبازان و ایثارگران است.

حسنی خونسار با اشاره به برگزاری برنامه هایی از قبیل تحلیل و بررسی کتاب‌های «آن بیست و سه نفر»، «ارمیا» و کتاب «من زنده ام» و همایش «زندگی به سبک شهداء» با حضور خانواده شهدای مدافع حرم، بیان کرد: امروز مصادف با مراسم تشییع شهید مدافع حرم فعال حوزه کتاب است که به فرموده رهبر انقلاب: «شهید حججی، حجت خداوند در برابر چشمان مردم بود» جوانان و رزمندگان زیادی در استان به سان شهید حججی در استان هستند که نمونه بارز آن 14 شهید مدافع حرم در استان کرمانشاه هستند و ما به این عزیزان مدیون هستیم.

مهناز فتاحی، نویسنده کتاب های: پناهگاه بی پناه – فرنگیس – عروس های جنگ – اردی بهشتی دیگر -طعم تلخ خرما -قلک -قول مردانه ؛ و آقای کامبیز فتح معماری؛ نویسنده کتابهای : پایان دوران – فمنیسم راه یا بیراهه – مثل کوه و دشت؛ نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس استان کرمانشاه تجلیل شد.

همچنین از کتاب های «یاکریمی در قاب آسمان» و «چراغی در صبح» نوشته: شمسی وفایی؛ «سوری در آسمان» نوشته: سکینه محمدی؛ «در بلندای کرکوک» نوشته:آذر آزادی؛ «ریگهای داغ پاطاق» نوشته: مصطفی محمدی؛ در این مراسم رونمایی شد.

این همایش با حضور سید قاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه، مشاور عالی استاندار، مسئولان، فرماندهان، مدیران، نویسندگان استانی، «همایش تکریم و تجلیل از خانواده های معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران شاغل در کتابخانه های عمومی و نویسندگان حوزه دفاع مقدس استان کرمانشاه» در محل سالن همایش های کتابخانه امیرکبیر برگزار شد.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.