ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5500
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۱۸
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر مطهر شهید مدافع حرم بعد از نماز جمعه اردبیل تشییع و تدفین می‌شود‌

پیکر مطهر شهید مدافع حرم بعد از نماز جمعه اردبیل تشییع و تدفین می‌شود‌

سرهنگ پاسدار سیدجواد خاتم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت:‌ پیکر مطهر شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا ‌که در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند فردا بعد از نماز جمعه اردبیل تشییع و تدفین می‌شود. مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ پیکر مطهر این شهید والامقام از مقابل […]

سرهنگ پاسدار سیدجواد خاتم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دراردبیل اظهار داشت:‌ پیکر مطهر شهید مدافع حرم هاشم دهقانی‌نیا ‌که در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند فردا بعد از نماز جمعه اردبیل تشییع و تدفین می‌شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ پیکر مطهر این شهید والامقام از مقابل مصلای اردبیل به طرف گلزار شهدای غریبان تشییع شده و با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، مسئولان استانی و خیل عظیم مردم تدفین خواهد شد.

وی بیان کرد: شهید دهقانی‌نیا نخستین شهید مدافع حرم ساکن استان اردبیل است که با شجاعت هر چه تمام تا پای جان در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) ایستادگی کرده و با شهادت در راه دفاع از دین و اسلام به خیل شهدای حرم پیوست تا نام و آوازه وی برای همیشه در تاریخ ماندگار شود.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: از عموم مردم ولایی اردبیل دعوت می‌شود تا با حضور گسترده خود در مراسم تشییع و تدفین این شهید والامقام با مدافعان حرم پیمان ببندند که در راه دفاع از دین و اسلام همواه پشتیبان آنها خواهند ماند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن