ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55017
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۴۳
  • 79 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر کشور هند:دهلی نو از سوریه در مبارزه با تروریسم حمایت می کند

وزیر کشور هند:دهلی نو از سوریه در مبارزه با تروریسم حمایت می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا،’راجنات سینگ’ روز پنجشنبه در دیدار با شیخ ‘احمد بدرالدین حسون’ مفتی اعظم سوریه اظهار کرد حمایت از مبارزه با ترویسم جزء سیاست های اصولی هند است .وی با تاکید بر همکاری دو کشور در زمینه امنیت و مبارزه با تروریسم اظهار کرد هند […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا،’راجنات سینگ’ روز پنجشنبه در دیدار با شیخ ‘احمد بدرالدین حسون’ مفتی اعظم سوریه اظهار کرد حمایت از مبارزه با ترویسم جزء سیاست های اصولی هند است .
وی با تاکید بر همکاری دو کشور در زمینه امنیت و مبارزه با تروریسم اظهار کرد هند امیدوار است که هرچه زودتر صلح و ثبات به سوریه باز گردد.
شیخ’احمد بدرالدین حسون’ مفتی اعظم سوریه در این دیدار که در دهلی نو برگزار شد اظهار کرد دمشق اطمینان دارد که دهلی نو از مبارزه با تروریسم در سوریه حمایت می کند.
به گفته منابع آگاه، در این دیدار درخصوص پیوستن چند شهروند هندی به گروه تروریستی داعش در سوریه و عراق نیز بحث و تبادل نظر شد.
سازمان های اطلاعاتی هند احتمال پیوستن60 تا 80 هندی به گروههای تروریستی در عراق و سوریه را می دهند.
در ماه ژانویه سال گذشته سازمان تحقیقات ملی هند توانست در عملیاتی ، 25 نفر را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی داعش دستگیر کند.
این عملیات بزرگترین عملیات ضد تروریستی سازمان تحقیقات ملی هند در این کشور می باشد.
در یک سال گذشته 9 گروه وابسته به داعش در هند متلاشی شده است.
آساق**267*انتشار دهنده:احمدعلی خلیل نژاد

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.