ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55027
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۵۷
  • 91 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر شهید حججی انقلاب بزرگی در کشور به وجود آورد

تشییع پیکر شهید حججی انقلاب بزرگی در کشور به وجود آورد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین در مراسم یادواره شهدا که شامگاه امشب در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد گفت: ملتی که به شهادت اعتقاد داشته باشد هیچ وقت ذلیل نمی شود. وی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: سرهنگ داود اصغری فرمانده سپاه شهرستان ورامین در مراسم یادواره شهدا که شامگاه امشب در مسجد امام رضا(ع) برگزار شد گفت: ملتی که به شهادت اعتقاد داشته باشد هیچ وقت ذلیل نمی شود.

وی با بیان اینکه عشق شهدای ما به امام حسین(ع) باعث شده است که به این جایگاه برسند، گفت: دفاع مقدس آمیخته‌ای از آن چیزی بود که قرن‌ها پیش در کربلا ظرف چند ساعت رخ داد.

سرهنگ اصغری خاطر نشان کرد: شهدای مدافع حرم امروز ما که از حرم آل الله دفاع می کنند نیز دارای جایگاه بالایی هستند که این جایگاه باید به بهترین شکل ممکن درک شود.

فرمانده سپاه شهرستان ورامین افزود: تشییع پیکر شهید حججی انقلاب بزرگی در کشور به وجود آورد و از سوی دیگر این حضور نشان داد که لجن پراکنی‌های دشمنان باعث نشده است که جوانان ما تحت تاثیر زیادی قرار بگیرند.

وی اظهار داشت: حضور امروز جوانان ما نشان داد که این عزیزان اجازه نخواهند داد که بی حرمتی به حرم آل الله صورت گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.