ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55042
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۱۴
  • 412 بازدید
  • ارسال توسط :
پیام شهید حججی‌

پیام شهید حججی‌

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، شهید حججی آمد! خبر خیلی دردناک، اما عزت‌بخش است چون شهید حججی که آمد، دلِ خیلی از جوانان ایرانی و غیر ایرانی دهه نودی را برد!. شهید حججی آمد، همچون آمدن حسین بن علی بی‌سر‌! و همچون آمدن قمر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، شهید حججی آمد! خبر خیلی دردناک، اما عزت‌بخش است چون شهید حججی که آمد، دلِ خیلی از جوانان ایرانی و غیر ایرانی دهه نودی را برد!. شهید حججی آمد، همچون آمدن حسین بن علی بی‌سر‌! و همچون آمدن قمر بنی‌هاشم بی‌دست!.
«‌طوبی له و رزقنا الله ما رزقه …». محسن حججی آمد اما آمدنش وحدت بخش شد حول پرچم ولایت و همه ملت ایران آمدند پای کار، همچون همیشه!. با آمدن شهید حججی باید هر فرد غیرتمند ایرانی از خود سوال کند شهید حججی با خود برای ما چه آورد؟ قطعاً هر فرد ایرانی غیرتمند و عزت‌خواه و فهیم جز این پاسخ نخواهد داد که شهید حججی و شهید حججی‌ها برای ما «سوغات امنیت» و «پیام مقاومت» را آوردند. امنیتی که با مقاومت حاصل شده و در گوشه گوشه کشور به برکت این خون‌های پاک، آن را حس می‌کنیم که البته در حال گسترش در منطقه است. اگر کسانی بودند که قضایای دهه 60 و بمباران‌های جنگ تحمیلی را فراموش کرده بودند و یا ندیده بودند و چنین امنیت با ارزشی را حس نمی‌کردند، با حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی، اکنون به‌خوبی آن را حس می‌کنند، هرچند شاهد بودن جنایات تروریست‌های دست پرورده آمریکا در منطقه و جهان برای قدر دانستن این امنیت کفایت می‌کند! 
شهید حججی حجت خداوند در مقابل چشم همگان و نمونه‌ای درخشان از رویش‌های انقلاب شد و با یک حرکت عاشورایی حجت‌ را بر همه تمام کرد که در مکتب عاشورا مذاکره و نرمش مقابل دشمن معنا ندارد. شهادت حججی، حجتی برای همه کارگزارانی از نظام شد که تردید دارند با مقاومت می‌شود، ایستاد و پیروز شد. شهید حججی سر داد اما سر خم نکرد تا فریاد بزند که مبادا با حامیان سلفی‌های تکفیری در صحنه دیپلماسی خارجی لبخند حقارت بزنند و در صحنه سیاست داخلی سلفی ذلت بگیرند. سر داد اما سر خم نکرد تا بگوید «تدبیر» به معنای «تفکر همراه با تطبیق» است، نه «تطبیق بدون تفکر»!. شهید حججی نشان داد زمانه، زمانه عاشورایی است نه صلح امام حسنی‌(ع) که برخی برای توجیه مذاکره با دشمن به آن تمسک بی‌تبرک جستند. تا دیر نشده پیام شهدا را درک کنیم و وضعیت خودمان را با شهدای نفوذناپذیر مقابل دشمن تطبیق دهیم. 
دشمن با فیلمبرداری از شهید حججی تلاش کرد تا ضعفی از او برای تضعیف جبهه انقلاب در منطقه و روحیه جوانان انقلابی به تصویر بکشد، اما هیهات که استواری و صلابت چهره او اندک امیدی را در دل دشمن به ناامیدی تبدیل کرد. شهید حججی سر داد، اما با دشمن لبخند نزد. لذا دشمنان نمی‌توانند با برجام‌های حقارت‌آمیز و شیطنت‌هایی همچون نشستن سران فتنه کنار برخی خواص بی‌بصیرت و بازی چند جوان جویای نام و نان مقابل تیم رژیم صهیونیستی و سلفی بی‌غیرتی گرفتن برخی خزیده در خانه ملت جبهه انقلاب اسلامی را تضعیف کنند.
شهادت شهید حججی نشان داد دشمن با تمام هزینه‌هایی که برای تهاجم و شبیخون و نفوذ فرهنگی و سیاسی کرده، نتوانسته فرهنگ حماسه و ایثار را در جامعه ما پاک کند. نتوانسته با فرهنگ هالیوودی و شبکه‌های ماهواره‌ای و روشنفکران خودباخته و لیبرال‌های سر در آخور غرب جلوی تکرار صحنه‌های دهه 60 را 30 سال بعد در دهه 90 بگیرد. شهادت حججی و تشییع باشکوه این نسل سومی انقلاب در دهه 90، خلق صحنه‌های حماسه‌ساز دهه 60 بود. 
شهید حججی به تکلیف عمل کرد اما اکنون وظیفه بر دوش ماست تا مراقب باشیم علی‌رغم خواست و تلاش «جریان‌های نفوذی» و «نفوذی‌های جریانی»‌، پیام و پرچم عزت شهدا در هیاهو و غبار صحنه‌های حقارت‌آلود بازی‌های سیاسی کمرنگ و گم نشود. شهید حججی می‌گفت «داعش و دشمنان داعش‌ساز و در راس آنان شیطان بزرگ، زبان مذاکره نمی‌فهمند، با اینان فقط با زبان مقاومت و مبارزه باید سخن گفت». این روحیه و تفکر است که ایران را به قدرت اول منطقه و هفتمین قدرت جهانی به اعتراف خود دشمنان تبدیل کرده است و همین روحیه و تفکر؛ و هوشیاری و آمادگی و عزم جوانان انقلابی است که موجب شکست‌های پی در پی دشمن در منطقه و در مقابل نظام جمهوری اسلامی شده است. به فرمایش رهبرمعظم انقلاب دل که خدایی شد مرعوب دشمن نمی‌شود: «دلی که با قدرت لایتناهی الهی آشنا شد، در مقابل تهدیدها و رعد و برق‌های دشمنان از جا در نمی‌رود، مرعوب نمی‌شود، احساس ضعف نمی‌کند، نومید از آینده نمی‌شود. و این راه، راه تجربه شده‌‌ای است». اوباما بعد از هشت سال در بیانیه پایان دوران ریاست جمهوری می‌گوید «ما با برجام پیروزی بزرگی بدست آوردیم اما در سوریه نتوانستیم موفق بشویم چون جمهوری اسلامی اجازه نداد»! جمهوری اسلامی کیست‌؟ همین شهید حججی‌ها‌!. امام جعفر صادق علیه‌السلام می‌فرماید‌: «وقتى لقمان پسرش را موعظه می‌کرد، به او گفت: … اى پسرم! برای پیروزی بر دشمن، هیچ‌گاه خودت را از حیله دشمن در امان نبین تا مبادا فریبش را بخورى. چون دشمن هر گاه بتواند به تو حمله مى‏‌کند». کاش در صحنه دیپلماسی هم شهید حججی‌ها داشتیم تا مدال افتخار «فرزندان انقلابی» را به لبخند دشمن نمی‌فروختند! و آن‌گونه که رهبر معظم انقلاب بارها تذکر و هشدار دادند، عبرت می‌گرفتند که به آمریکا پدر تکفیری‌های داعشی نمی‌شود اعتماد کرد، و به رئیس‌جمهور آمریکا توصیه نمی‌کردند که برای مذاکره در آینده!!!، برجام را حفظ کند!. البته آن‌گونه که سردار حاج قاسم سلیمانی به حلقوم بریده شهید حججی قسم خورده، با ریشه‌کنی ریشه ملعون تکفیری‌ها، خون شهید حججی‌ها اجازه نخواهد داد برجام دیگری در مسائل منطفه بر محور مقاومت تحمیل شود، چون در این عرصه تصمیم گیر و تضمین کننده اصلی خون شهید حججی‌هاست، نه لبخندهای دیپلماتیک و وعده‌های امثال جان کری و اروپایی‌های تروریست‌پرور‌!  

منبع:کیهان

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.