ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55052
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۲۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
شهدای مدافع حرم رهروان واقعی سیدالشهدا هستند/ مسئولان پیام شهید حججی را دریافت کنند

شهدای مدافع حرم رهروان واقعی سیدالشهدا هستند/ مسئولان پیام شهید حججی را دریافت کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب‌نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری دیشب در مراسم وداع با پیکر شهید محسن حججی در حسینیه فاطمه زهرا (س) نجف‌آباد اظهار کرد: ببیش از این اندازه ای که در زمین برای تشییع پیکر شهید حججی آمده‌اند، برای استقبال روح […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب‌نیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدمهدی ماندگاری دیشب در مراسم وداع با پیکر شهید محسن حججی در حسینیه فاطمه زهرا (س) نجف‌آباد اظهار کرد: ببیش از این اندازه ای که در زمین برای تشییع پیکر شهید حججی آمده‌اند، برای استقبال روح این شهید در آسمان آمده بودند.

عضو هیئت‌امنای موسسه روایت سیره شهدا با تأکید بر تقویت ایمان، گفت: شهید حججی با خوردن لقمه حلال، شیر پاکی که خورده و تربیت حسینی که در جلسات اباعبدالله الحسین پیداکرده از مرگ نمی‌ترسد.

وی هیچ شهرتی را بالاتر از شهادت ندانست و اظهار کرد: شهید حججی چون عبدالله شد خدا این‌گونه به او  عزت بخشید.

حجت‌الاسلام ماندگاری با اشاره به اخلاص شهید حججی، گفت: در تمامی کارهایی که انجام می‌دهید اخلاص در عمل داشته باشید؛ شیطان به مخلصین نمی‌تواند ضرر برساند.

عضو هیئت‌امنای موسسه روایت سیره شهدا با تصریح اینکه در اقامه امام حسین علیه‌السلام اخلاص عمل را سرلوحه کار خود قرار دهید، اظهار کرد: تربیت صحیح خانوادگی نکته‌ای بود که رهبر معظم انقلاب در مورد شهید حججی عنوان فرمودند.

وی، با بیان اینکه شهید حججی از خدا دو شهادت خواست، خاطرنشان کرد: این شهید از خدا خواست یکبار در زمان حال  و یک‌بار هم در زمان ظهور مهدی موعود (عج) شهادت را نصیبش کنند.

حجت‌الاسلام ماندگاری با اشاره به پشتکار زیاد شهید محسن حججی، گفت: شهدای مدافع حرم رهروان واقعی اباعبدالله الحسین (ع) بودند.

عضو هیئت‌امنای موسسه روایت سیره شهدا، استواری در راه امام حسین را عزت دهنده عنوان کرد و افزود: دشمن با نشان دادن اسارت و شهادت به دنبال هراس انداختن در دل ایرانیان بودند ولی خلاف آن‌ شد و مردم سراسر ایران عزمشان برای نابودی آن‌ها بیشتر شد، اصلاً ایرانی و اصفهانی کجا و ترس کجا.

وی دل کندن شهید حججی از دنیا را شاخصه‌ای ویژه بیان و خطاب به مسئولان اظهار کرد: مسئولان پیام شهید حججی را دریافت کنید به پست،مقام و شهرت دل نبندید؛ هر که در حب دنیا گیر کند از کاروان حسین (ع) عقب می‌ماند.

حجت‌الاسلام ماندگاری گفت: دعای پدر و مادر در حق فرزندان مستجاب است؛ اگر می‌خواهید سعادتمند در دنیا و آخرت عاقبت‌به‌خیر بشوید به صحبت‌های پدر و مادر گوش و عمل کنید.

عضو هیئت‌امنای موسسه روایت سیره شهدا اظهار کرد: مراقب باشید با شایعه‌پراکنی دشمنان از حق فاصله نگیرید؛ دشمن امروز به دنبال این هست تا با شایعه‌پراکنی، جوانان را از انقلاب، امام حسین، دین و عاقبت‌به‌خیری دور کند.

وی با بیان اینکه شهادت شهید حججی بی‌دلیل نیست، گفت: شهید حججی سه نشان از شهدای کربلا دارد، سرش از تن جدا شد همچون اربابش حسین (ع)، دستانش قطع شد همچون قمر بنی‌هاشم (س) و بدنش همچون حضرت علی‌اکبر (ع) ارباً اربا شد.

حجت‌الاسلام ماندگاری اظهار کرد: شهید حججی مدال حسینی، ابوالفضلی و علی‌اکبری دارد.

عضو هیئت‌امنای موسسه روایت سیره شهدا ادامه داد: توجه کرده‌اید امشب شب حضرت علی‌اصغر (ع) حسین (ع) است، امشب مدال علی‌اصغری نیز به او عنایت شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.