ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5506
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰:۴۴
  • 532 بازدید
  • ارسال توسط :
مراسم بزرگداشت شهید بلباسی در قائمشهربرگزار شد

مراسم بزرگداشت شهید بلباسی در قائمشهربرگزار شد

حجت الاسلام داود صمدی آملی مدرس حوزه علمیه در این مراسم با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در راه خدا پیکار کردند، اظهار داشت: در دفاع مقدس، عراقی‌ها بر این باور بودند که رزمندگان ایرانی در گذشته دارای دین زرتشت بودند و پیکار با آنها جهاد در راه […]

حجت الاسلام داود صمدی آملی مدرس حوزه علمیه در این مراسم با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در راه خدا پیکار کردند، اظهار داشت: در دفاع مقدس، عراقی‌ها بر این باور بودند که رزمندگان ایرانی در گذشته دارای دین زرتشت بودند و پیکار با آنها جهاد در راه خدا است.
وی ادامه داد: بعد از گذشت زمان از دفاع مقدس ، عراقی‌هایی که با فرمانروایی صدام به جنگ ایران آمده بودند به پیکار خالصانه رزمندگان ایرانی در جهت بیداری اسلام پی بردند.
صمدی آملی با اشاره به اینکه استکبار جهانی بعد از گذشت چند سال از دفاع مقدس، صدام را به عنوان یک مهره سوخته، به اعدام محکوم کردند ، گفت : در زمان اعدام صدام، این فرد با ریش بلند، پیام از حضور گروهی از داعش داد.
وی با تاکید بر اینکه اکنون رزمندگان شجاع ایرانی به عنوان مدافعان حرم با گروه داعش در سوریه در پیکار هستند، افزود : اسرائیل و عربستان با ارائه مهمات لازم به گروه داعش توانستند سبب قوت این گروه شوند تا خاک بیشتری از سوریه را تصاحب کند.
این استاد فلسفه و عرفان گفت : هدف گروه داعش ، تخریب مکان‌های مذهبی اعم از سوریه، کربلا و بارگاه امام رضا در مشهد مقدس است.
وی با بیان اینکه اسرائیل و عربستان با تشکیل گروه‌های مختلف تلاش می‌کنند تا قدرت منطقه را به دست آورند، تصریح کرد : مدافعان شجاع جمهوری اسلامی در برابر گروه داعش مقاومت می‌کنند تا دسیسه‌های اسرائیل و عربستان از بین برود.
وی در پایان با اشاره به اینکه تدبیر‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و سربازان شجاع ایرانی توانست دسیسه‌ های دشمنان را از بین ببرد، گفت: غیرت جوانان ایرانی هرگز اجازه نمی دهد تا در زمان آتش بس به دشمن خود حمله کنند، اما تعدادی از رزمندگان شجاع ایرانی مدافعان حرم در زمان آتش بس به شهادت رسیدند.
در این مراسم ارتباط مستقیم تلفنی با سردار مفید اسماعیلی یکی از فرماندهان بسیجی که هم اکنون در منطقه زینبیه سوریه به سر می برد ، برقرار شد که وی پیرامون شخصیت شهید بلباسی برای جمع صحبت کرد.
این رزمنده بسیجی گفت : شهید محمد بلباسی در راه دفاع از حریم اهل بیت از سر و جان گذشت و با نثار جان خود اجازه نداد تکفیری ها و داعش به اهداف شوم خود در سوریه برسند.
وی افزود : پاسدار شهید محمد بلباسی عاشقی دلسوخته و سربازی خستگی ناپذیر بود که در دفاع از حرم جانش را نثار کرد.
شهید بلباسی نخستین شهید مدافع حرم قائمشهر است که به همراه 12 همرزم دیگرش اواسط اردیبهشت امسال در منطقه خان طومان سوریه شهید شد.
پیکر پاک این شهید به همراه 10 همرزم دیگرش هنوز به کشور بازگردانده نشده است .
م-م/1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن