ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55100
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۵۵
  • 109 بازدید
  • ارسال توسط :
حضور پررنگ روحانیون در جبهه نبرد علیه داعش در عراق+ تصاویر

حضور پررنگ روحانیون در جبهه نبرد علیه داعش در عراق+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با عملیات پاک‌سازی مناطق شمال شرقی استان صلاح الدین، غرب و جنوب غرب استان کرکوک توسط نیروهای بسیج مردمی، شمار زیادی از طلاب و روحانیون برای کمک به نیروهای عراقی به منطقه اعزام شدند. بر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ هم‌زمان با عملیات پاک‌سازی مناطق شمال شرقی استان صلاح الدین، غرب و جنوب غرب استان کرکوک توسط نیروهای بسیج مردمی، شمار زیادی از طلاب و روحانیون برای کمک به نیروهای عراقی به منطقه اعزام شدند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، شمار زیادی از روحانیون به همراه باقی نیروهای بسیج مردمی جهت پاکسازی مناطق آلوده به تروریست های داعش در رشته کوه های مکحول راهی منطقه شده اند.
نیروهای عراقی طی چند روز اخیر با هدف پایان داعش در مناطق مرکزی عراق، عملیات گسترده ای را در شمال شرق استان صلاح الدین و استان کرکوک آغاز کردند.
بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای عراقی طی چهار روز گذشته موفق به پاک‌سازی ده‌ها روستا و ایستگاه دفاعی شده‌اند و ده‌ها تن از عناصر تروریستی داعش را به هلاکت رسانده‌اند.
ده ها روحانی و طلاب حوزه های علمیه عراق طی سه سال گذشته از ورود داعش در عراق طی عملیات پاکسازی مناطق شهید و زخمی شده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.