ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55102
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۰۰
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
قدردانی از شهدای یگان ویژه و مدافعان حرم

قدردانی از شهدای یگان ویژه و مدافعان حرم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛صبح امروز در مراسمی از  خانواده شهدای لشکر 28 روح الله یگان های ویژه  و مدافعان حرم استان  با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولین و عوامل یگانهای ویژه ناجا قدر دانی شد.  رئیس حفظ و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم ؛صبح امروز در مراسمی از  خانواده شهدای لشکر 28 روح الله یگان های ویژه  و مدافعان حرم استان  با حضور خانواده های معظم شهدا و جمعی از مسئولین و عوامل یگانهای ویژه ناجا قدر دانی شد.

 رئیس حفظ و نشر آثار دفاع مقدس با اشاره به مقام والای شهیدان و خانواده های آنها گفت : خدمت به خانواده شهدا کمتر از شهادت نیست شهید امر خدا را عزیز دانست و در نزد خدا عزیز شد و خانواده های شهدا نیز ملت ما عزیز هستند.

قدردانی از شهدای یگان ویژه و مدافعان حرم

سرهنگ حسینی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با واقعه عظیم و تاریخی عاشورا گفت : صحنه عاشورا و صحنه دفاع مقدس صحنه فرصت ها بوده است عرصه دفاع مقدس و عاشورا عرصه تکلیف شناسی بود ما باید آگاه و هوشیار باشیم که در مواجه با فرصت ها فرصت سوزی نکنیم.

وی گفت : ملت ایران به مراتب بهتر از ملت عهد رسول الله صلی الله علیه و اله و سلم هستند ما باید بدانیم اگر در مواجعه با تکلیف، تکلیف پذیر نباشیم معلوم نیست چه بلایی به سرمان می آید و این امر در شهدای مدافع حرم تجلی پیدا کرد آنها زمان حال خود را درک کرده و تکلیف را پذیرفتند .

قدردانی از شهدای یگان ویژه و مدافعان حرم

 رئیس حفظ و نشر آثار دفاع مقدس گفت :در همه عرصه ها نیروی انتظامی سربلند بیرون آمده است چرا که ما باید فرصت را بشناسیم و فرصت سوزی نکنیم و اگر تکلیف را شناختیم تکلیف ستیز نباشیم.

در پایان این مراسم با حضور سرهنگ صادقی معاون هماهنگ کننده ناجا ، سرهنگ حسینی ، حجت الاسلام شفیعی پور و سرگرد شفیعی از خانواده های معظم شهدا شهید علیدوست ، شهید سجاد روشنایی ، شهید محمدرضا افشاری ، شهید نجم الدین سلطانی و شهید سید یحیی صحرایی تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.