ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55110
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۲۵
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :
سالن ورزشی شهید حججی تفت به بهره برداری رسید

سالن ورزشی شهید حججی تفت به بهره برداری رسید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تفت، فرماندار در آیین بهره برداری از این سالن با اشاره به تشییع باشکوه و کم نظیر پیکر مطهر شهید والامقام محسن حججی گفت: شهید حججی با شهادتش سبب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.محمود زارع رشکوییه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری تفت، فرماندار در آیین بهره برداری از این سالن با اشاره به تشییع باشکوه و کم نظیر پیکر مطهر شهید والامقام محسن حججی گفت: شهید حججی با شهادتش سبب عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در جهان شد.
محمود زارع رشکوییه افزود: :تقارن تشییع با عظمت پیکر پاک این شهید مظلوم با هفته دفاع مقدس و ایام عاشورای حسینی، نشانه ای از پیوند ناگسستنی آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی با آرمان های درخشان اسلام ناب محمدی(ص) و حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و یاران با وفای ایشان است.
فرماندار تفت شهید حججی را حجتی بر حقانیت آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: آرمانهای اسلامی و انسانی انقلاب اسلامی که دفاع از مظلومان عالم و ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان از مهم ترین آنان است در شهادت مظلومانه این شهید گرانقدر نمایان است.
زارع با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، از مقام شامخ شهید والامقام حججی و همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجلیل کرد.
سالن ورزشی شهید حججی با زیر بنای 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره برداری رسید.
شهید مدافع حرم محسن حججی هنگام انجام ماموریت مستشاری در مرز عراق و سوریه از سوی مزدوران تکفیری گروهک داعش به اسارت درآمد و پس از 2 روز به شهادت رسید.
پیکر شهید حججی سه شنبه/ چهارم مهرماه / در حرم امام رضا(ع) در مشهدمقدس طواف داده شد و صبح روز چهارشنبه در تهران از میدان امام حسین (ع) تا میدان شهدا با حضور گسترده و پرشور مردم تشییع و عصر چهارشنبه هم در اصفهان تشییع و امروز در محل ولادت این شهید، شهرستان نجف آباد خاکسپاری می شود.
2088/ 6197 خبرنگار:کبری دانشی دهج ** انتشار: فلاح

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.