ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55116
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۲۵
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
تمام تجهیزات صدا و سیما برای پوشش مراسم تشییع شهید حججی بسیج شد

تمام تجهیزات صدا و سیما برای پوشش مراسم تشییع شهید حججی بسیج شد

محمدرضا پورحسن مدیر تامین و هماهنگی پخش مرکز بسیج رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات صدا و سیما در روز گذشته (۵ مهرماه) برای مراسم تشییع پیکر شهید حججی عنوان کرد: با تدابیر اتخاذ شده توسط عبدالعلی علی عسکری رئیس و حجت الاسلام رمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا […]

محمدرضا پورحسن مدیر تامین و هماهنگی پخش مرکز بسیج رسانه ملی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدامات صدا و سیما در روز گذشته (۵ مهرماه) برای مراسم تشییع پیکر شهید حججی عنوان کرد: با تدابیر اتخاذ شده توسط عبدالعلی علی عسکری رئیس و حجت الاسلام رمضانعلی موسوی مقدم قائم مقام سازمان صدا و سیما و با توجه به اهمیت موضوع تشییع شهید حججی، سازمان صدا و سیما به عنوان مسئول پوشش رسانه ای این مراسم تلاش کرد تا به نحو شایسته ای وظیفه اش را انجام دهد.

وی با اشاره به تشکیل چند جلسه برای ایجاد موضوع اعلام کرد: با تشکیل جلسات مختلف قائم مقام صدا و سیما با معاونت های مختلف سازمان هماهنگ شد که مراسم باشکوهی برای این شهید بزرگوار برگزار شود. در این جلسات ظرفیت های مختلف معاونت ها بررسی و شناسایی شد. همچنین مرتضی میرباقری معاون سیما به همه شبکه ها اعلام کرد که مراسم را با تمام ظرفیت های خود پوشش دهند و تمام شبکه ها نیز حضور باشکوه و با عظمت مردم را به تصویر کشیدند.

پورحسن به حضور باشکوه مردمی اشاره و عنوان کرد: حضور مردم برای حمایت و تسلای خاطر شهید حججی بسیار باشکوه بود که البته این حضور پرشور نه فقط برای شهید حججی که برای حمایت از همه شهدای مدافع حرم بود. شهدای مدافع حرم در این زمان که بحران های زیادی در منطقه وجود دارد حق زیادی به گردن ما دارند.

مسئول قرارگاه عملیات رسانه ای بسیج صدا و سیما اضافه کرد: رسانه ملی وظیفه داشت که این شور و همراهی را به خوبی انعکاس دهد و با استقرار ۵ واحد سیار برای شبکه های تلویزیونی، ۴ واحد سیار برای خبرگزاری صدا و سیما، ۴ واحد سیار برای شبکه خبر و دو واحد سیار برای معاونت صدا پوشش مراسم را به عهده گرفت.

پورحسن در جزئیات دیگری توضیح داد: واحدهای سیار سیما وظیفه پوشش رسانه ای شبکه های برون مرزی را هم بر عهده داشتند و به این ترتیب تلاش شد تا با برنامه ریزی، چند شبکه سراسری از صبح مراسم را به صورت مستقیم و کامل و باقی شبکه ها به صورت پلاتویی و گزارشی پوشش دهند.

مدیر تامین و هماهنگی پخش مرکز بسیج رسانه ملی تصریح  کرد: این مراسم آنقدر مورد اهمیت بود که تمام تجهیزات رسانه ای از جمله هلی شات ها، کرین و دیگر تجهیزات مورد نیاز فراهم شد تا آئین تشییع به بهترین شکل ممکن پوشش داده شود.

وی با اشاره به اینکه همه بخش های سازمان صدا و سیما در این پوشش رسانه ای سهم داشتند، یادآور شد: معاونت های مختلف از جمله معاونت فضای مجازی نیز برای پوشش رسانه ای حضور پیدا کرده بودند و حضور رسانه ملی بسیار گسترده بود. بیش از ۵۰ تیم پرتابل تولیدی از بخش های مختلف سازمان و حدود ۱۶ تیم پرتابل از مرکز بسیج رسانه ملی و همچنین ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و میدانی مراسم را پوشش دادند.

پورحسن در پایان از رئیس صدا و سیما، قائم مقام سازمان، معاونت ها، شبکه های سیما و مرکز تولید و فنی سیما و شبکه یک و خبر که برای این پوشش گسترده بسیج شدند، تشکر کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.