ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55126
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۴۸
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :

آیین یادبود شهید حججی در بازار گناوه برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این آیین یکی از روحانیون اعزامی ماه محرم گفت: شهید حججی با ادامه نهضت امام حسین (ع) و با هدف پاسداری از کشور و قرآن جان خود را نثار آرمانهای والای اسلام کرد.حجت الاسلام جلالوند افزود: این شهید والامقام به عشق اهل‌بیت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، در این آیین یکی از روحانیون اعزامی ماه محرم گفت: شهید حججی با ادامه نهضت امام حسین (ع) و با هدف پاسداری از کشور و قرآن جان خود را نثار آرمانهای والای اسلام کرد.
حجت الاسلام جلالوند افزود: این شهید والامقام به عشق اهل‌بیت (ع) سر از پا نمی‌شناخت و برای آرامش مردمان سرزمین خود و همه مسلمانان جهان، دست از تعلقات دنیایی خویش برداشت و جان خود را دراین مسیر نثار و جهانیان را شگفت زده کرد.
وی تلاش برای کسب رزق و روزی حلال برای خانواده را جهاد در راه خدا دانست و از بازاریان خواست به این مهم توجه و اهتمام جدی ورزند.
در این آیین یکی از مداحان در وصف شهادت امام حسین (ع) و شهدای مدافع حرم به مدیحه سرایی پرداخت.
شهید محسن حججی از نیروهای مدافع حرم بود که در مردادماه سال جاری به اسارت گروه تکفیری داعش درآمد و پس از 2 روز به شهادت رسید.
بازار گناوه از بازارهای معروف در جنوب کشور است که درطول سال مسافران و گردشگران زیادی برای خرید به این منطقه در شمال استان بوشهر عزیمت می کنند.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.