ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55133
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۵۴
  • 151 بازدید
  • ارسال توسط :
نجف‌آبادی‌ها برای استقبال از شهیدشان آتش به اختیار شده‌اند/ هیچ کس امروز در شهر علم و ایثار آرام و قرار ندارد

نجف‌آبادی‌ها برای استقبال از شهیدشان آتش به اختیار شده‌اند/ هیچ کس امروز در شهر علم و ایثار آرام و قرار ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، حضور پیکر مطهر شهید حججی در خاک کشورمان شور و حالی عجیب به راه انداخته است، همه مردم با هر سلیقه و نگاهی که دارند آماده میزبانی تمام عیار از شهید بی‌سر سرزمین بودند. مشهد، تهران، اصفهان و نجف‌آباد برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از اصفهان، حضور پیکر مطهر شهید حججی در خاک کشورمان شور و حالی عجیب به راه انداخته است، همه مردم با هر سلیقه و نگاهی که دارند آماده میزبانی تمام عیار از شهید بی‌سر سرزمین بودند.

مشهد، تهران، اصفهان و نجف‌آباد برای محسن عزیز هر کاری که می‌توانستند انجام دادند تا دین خود را به هر طریق که شده نسبت به شهید بی‌سر ادا کنند و نمی‌دانم مردمان سرزمین در دیگر نقاط کشور چقدر غصه می‌خورند که شهید در شهرهای آن‌ها تشییع نشد.

اما نجف‌آباد زادگاه شهید محسن حججی حال و هوای دیگری دارد، هیچ کسی در این شهر آرام و قرار ندارد، از روزهای گذشته شهر برای استقبال آماده شده است،این شهر برای میزبانی از مردمی که می‌خواهند در مراسم تشییع حضور یابند برنامه ریزی کرده‌اند؛ موکب‌هایی در مسیر‌های منتهی به نجف‌آباد برای استقبال آماده شده است.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.