ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55143
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۷
  • 223 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع باشکوه پیکرشهید حججی نشان داد مکتب امام حسین (ع) زنده است

تشییع باشکوه پیکرشهید حججی نشان داد مکتب امام حسین (ع) زنده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ایت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری لرستان در سالن همایش های استانداری افزود: تشییع جنازه شهید حججی بسیار باشکوه بود و فریاد یاحسین بلند شد و این بیانگر زنده بودن مکتب امام حسین(ع] است.وی بیان کرد: روح شهید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا ایت الله سید احمد میرعمادی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری لرستان در سالن همایش های استانداری افزود: تشییع جنازه شهید حججی بسیار باشکوه بود و فریاد یاحسین بلند شد و این بیانگر زنده بودن مکتب امام حسین(ع] است.
وی بیان کرد: روح شهید حججی روح تازه ای به مردم بخشیده و شهادت وی موجب اتحاد مردم شده است.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به حریت،آزادگی و جوانمردی شهید حججی اظهار کرد: نترسیدن از اسارت در دست داعش دشمن را به ذلت کشانده است.
وی ادامه داد : باید در راه خدا ایستادگی کرد و در مقابل دشمن نترسید چراکه نظام سلطه به دنبال غالب کردن فرهنگ غرب در دنیا است.
امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه خطبه های امام حسین(ع) در روز عاشورا را باید خواند و با معارف سلار شهیدان آشنا شد گفت: امام حسین(ع) عبودیت و بندگی را ترسیم می کند و حماسه آفرینی ایشان به نحوی است که گویا دشمن بایک لشکر عظیم می جنگد در حالیکه ایشان تنها بود.
آیت الله میرعمادی بیان کرد: عزداری امام حسین (ع) افتخار ماست و ما هرچه در مکتب امام حسین (ع) خود را کوچک کنیم خداوند ما را بزرگ می کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: مردم ولایتمدار لرستان در عزای سید الشهدا سنگ تمام می گذارند.
وی با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) آینه تمام نمای پیامبر است افزود: امام حسین(ع) الگوی آزادی و آزادگی ،مروت، شجاعت و مردانگی بود.
امام جمعه خرم آباد اظهار کرد: امروز کربلای حسینی برای ملت ایران آغوش بازکرده است.
به گفته وی انقلاب اسلامی ایران راه امام حسین (ع) را دنبال می کند و حضور مسئولان همراه مردم بسیار مهم است و این رسم بسیار خوب لرستان که در روز عاشورا خود را گل مالی می کنند یک نوع همدردی است و نباید منجر به قطع درختان و سوختن آسفالت شود.
نماینده ولی فیقه در لرستان با اشاره به پایلوت اقتصاد مقاومتی بودن این استان گفت:مردم پرسشگر نتیجه این پایلوت شدن هستند.
وی از مسئولان خواست با مدیریت جهادی در راستای تحقق شعار امسال تلاش کنندو امید است مسئولن هر روز خبرهای خوشی از تولید واشتغال و گره گشایی از کار را به مردم بدهند.
وی با اشاره با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر تلاش مسئولان و مردم در راستای تولید و اشتغال گفت: همه مورد خطاب نقام معظم رهبری هستیم و لذا باید برای تحقق این خواسته انسجام داشته باشیم.
7274/3022/6060
خبرنگار:مریم نریمانی و محمد یاراحمدی**انتشاردهنده:محمد علیدوستی
7

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.