ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55149
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۸:۰۷
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
وزیر اطلاعات: در برابر استکبار و هم‌پیمانان آنان می‌ایستیم/هیچگاه در برابر دشمن زانو نخواهیم زد

وزیر اطلاعات: در برابر استکبار و هم‌پیمانان آنان می‌ایستیم/هیچگاه در برابر دشمن زانو نخواهیم زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از جویبار، حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی دقایقی پیش در مراسم عزاداری سالار شهیدان و مراسم بزرگداشت شهیدان معلمی در مسجد سلمان معلمی‌ اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال شور حسینی را تا پایان عمر برای ما مستدام بدارد و بتوانیم عاشق واقعی سالار شهیدان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از جویبار، حجت‌الاسلام سید‌محمود علوی دقایقی پیش در مراسم عزاداری سالار شهیدان و مراسم بزرگداشت شهیدان معلمی در مسجد سلمان معلمی‌ اظهار داشت: امیدواریم خداوند متعال شور حسینی را تا پایان عمر برای ما مستدام بدارد و بتوانیم عاشق واقعی سالار شهیدان باشیم.

وی افزود: حضور در مراسم بزرگداشت شهیدی که ابوی ایشان آیت الله معلمی ابوالشهیدین و عضو مجلس خبرگان رهبری توفیق بزرگی بوده که نصیب بنده شده است.

وزیر اطلاعات با اشاره به اینکه هر چه داریم از فرهنگ شهادت و شهدا داریم، تصریح کرد: امروز هفتم محرم الحرام سال 96 از شهادت شهید سلمان معلمی می‌گذارد و ما وامدار ارزش‌های شهدا هستیم.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا بر ما حق دارند، افزود: مردم مازندران ولایی، عاشق شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس بوده و دوستدار خانواده شهدا بوده و با حضور در مراسمات شهدا با خانواده شهدا همراهی کردند.

علوی با اعلام اینکه برپا داشتن یاد و نام شهدا با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ شهادت در جامعه می‌انجامد، گفت: زنده بودن فرهنگ شهادت در جامعه باعث استحکام درخت تنومند انقلاب می شود.

وی با بیان اینکه با قدرت و شهامت در برابر استکبار و هم‌پیمانان آنان می‌ایستیم، افزود: قوی‌ترین تکیه‌گاه ما روحیه شهادت‌طلبی ملت غیور ایران است.

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه شهید مدافع حرم محسن حججی باعث جریان خون شهادت در رگ‌های جامعه می‌شود، افزود: ملت ایران همواره از شهادت استقبال می‌کند و هیچگاه در برابر دشمن زانو نخواهد زد و عزت این کشور تضمین شده است.

این خبر در حال تکمیل شدن است…

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.