ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5524
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
پیکر 2 شهید مدافع حرم در ورامین آرام گرفت

پیکر 2 شهید مدافع حرم در ورامین آرام گرفت

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز پیکر پاک شهید عباس امیری که در دفاع از حرم آل‌الله در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند، با حضور هزاران دلداده و عاشق آل‌الله در شهر ری قبله تهران بر روی دوش عاشقان آل‌الله تشییع شد. مردم مؤمن، ولایی […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از  خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ظهر امروز پیکر پاک شهید عباس امیری که در دفاع از حرم آل‌الله در سوریه به فیض شهادت نائل آمدند، با حضور هزاران دلداده و عاشق آل‌الله در شهر ری قبله تهران بر روی دوش عاشقان آل‌الله تشییع شد.

مردم مؤمن، ولایی و شهیدپرور ورامین که در عرصه‌های مختلف انقلاب و دفاع از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی از پیشگامان هستند ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی سیاسی و دشمن‌شکن جمعه بر پیکر پاک این شهیدان نماز اقامه کردند.

عاشقان آل‌الله ظهر امروز پیکر شهید عباس امیری را از مسجد جامع ورامین تا مصلی حضرت صاحب الزمان(عج) تشییع کرده و پس از حضور در میعادگاه نماز جمعه و اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه، وارثان قیام 15 خرداد بر پیکر این شهید والامقام نماز اقامه کردند.

تشییع‌کنندگان در طول مسیر تشییع پیکر این شهدای والامقام که همزمان با اعیاد شعبانیه و در آستانه ولادت یگانه منجی عالم صورت گرفت، با توسل به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) بار دیگر با آرمان‌های والای امام راحل شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید میثاق کردند.

حاضران در این آیین معنوی در طول مسیر با ذکر صلوات و نام ائمه اطهار علیهم‌السلام و سر دادن شعارهای «کلنا عباسک یا زینب سلام‌الله»، «کلنا فداک یا زینب سلام‌الله» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» ضمن ادای احترام به ارزش‌های دین مبین اسلام بار دیگر نفرت و انزجار خودشان از استکبار جهانی را به رخ جهانیان کشیدند.

عاشقان راه ایثار و شهادت با سر دادن شعار «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»؛ آمادگی خودشان برای حضور در جبهه‌های مقاومت و ایستادگی پای ارزش‌های اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

پیکر این شهید سرافراز که در زمان شهادت تنها 15 سال داشت، پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله محمودی تا گلزار شهدای حسین رضا تشییع و پس از انجام آیین تدفین در میان ذکر نام ائمه اطهار علیهم‌السلام در منزل ابدیش در این گلزار شهدا آرام گرفت.

* تشییع پیکر شهید حسن سلطانی با ذکر «کلنا فداک یا زینب (س)»

پیکر مطهر شهید والامقام حسن سلطانی یکی دیگر از شهدای والامقام مدافع حرم نیز با حضور پرشور مردم خداجو، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و آحاد مختلف جامعه در ورامین تشییع شد.

عاشقان راه ایثار و شهادت در طول مسیر با ذکر نام ائمه اطهار علیهم‌السلام پیکر این شهید مدافع حرم را بدرقه می‌کردند.

وارثان قیام 15 خرداد در ادامه بر پیکر شهید حسن سلطانی نماز اقامه کرده و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به‌ویژه شهدای مدافع حرم و تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب بر ادامه دادن راه شهدا عهد و پیمان بستند.

پیکر این شهید والامقام پس از اقامه نماز و تشییع باشکوه در میان حزن و اندوه مردم خداجو و با ذکر نام معصومین علیهم‌السلام در گلزار شهدای امامزاده طاهر و مطهر(ع) خیرآباد در منزل ابدیش آرام گرفت.

شهید سلطانی از شهدای مدافع حرم است که در دفاع از حریم حضرت زینب(س) در کشور سوریه به دست نیروهای تروریستی تکفیری داعشی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شهرستان ورامین تاکنون 23 شهید مدافع حرم را تقدیم اسلام کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن