ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55298
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۹
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
هر تحرکی از سوی بدخواهان علیه ایران با پاسخی دندان‌شکن ‌همراه می‌شود

هر تحرکی از سوی بدخواهان علیه ایران با پاسخی دندان‌شکن ‌همراه می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان محمد جعفر حسن بیگی، علیرضا نوروزی و محمد رضا جعفری که با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از اراک، سردار کیومرث عزیزی پیش از ظهر امروز در دیدار با خانواده شهیدان محمد جعفر حسن بیگی، علیرضا نوروزی و محمد رضا جعفری که با حضور جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با تاکید بر اینکه عزت و استقلال کشور ثمره فداکاری شهدا، جانبازان و ایثارگران است، اظهار داشت: اگر امروز در کشور استقلال داریم و دشمنان اجازه تجاوز به این آب و خاک را به خود نمی‌دهند به دلیل فرهنگ ایثار و مقاومت است.

وی افزود: عظمت و اقتدار کشور با خون پاک شهدا و مجاهدت ایثارگران و آزادگان به منصه ظهور رسیده و امنیت از مطالبه‌های عمومی یک جامعه است و جامعه اسلامی این امنیت را مدیون شهدا و خانواده آنان می‌داند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: امروز نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران به برکت ولایت فقیه استوار است و هم هر تحرکی از سوی بدخواهان با پاسخی دندان شکن از سوی امت حزب الهی و ولایی همراه خواهد بود.

سردار عزیزی هدف از این دیدارها را  زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا دانست و گفت: شهیدان با اعتقاد راسخ و باور قلبی برای حفظ اسلام و به تاسی از امام شهیدان پای در عرصه پاسداری از مکتب عاشورا نهادند و به شهادت رسیدند.

وی افزود: خانواده شهدا کسانی هستند که برای حفظ نظام، انقلاب و جمهوری اسلامی، همسران و فرزندان خود را تقدیم کردند و امروز افتخار می‌کنیم که فرهنگ ایثار و مقاومت نظام اسلامی را از هر توطئه و ترفند دشمنان مصون ساخته است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران آبیاری شده خون شهدایی است که آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورده و مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند.

سردار عزیزی خاطرنشان کرد: شهدا هدایت‌کننده ما در مسیر روشن حق و حقیقت خواهند بود و پیام آنان برای ملت‌های آزاده ولایت‌پذیری است چراکه شهدا با پیروی از ولایت به مقابله با دشمن ایستادند و عزت امروز را برای‌مان به ارمغان آوردند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.