ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5530
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶
  • 439 بازدید
  • ارسال توسط :
خون شهدای مدافع حرم باعث روشنگری جبهه حق و باطل است

خون شهدای مدافع حرم باعث روشنگری جبهه حق و باطل است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، سردار اصغر عرب‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم «محمدباقر مهردادی» اظهار کرد: شهدای مدافع پیشتاز بقیه‌اند و هر شهیدی در کشور سوریه به شهادت می‌رسد اثر آن را در جامعه و کشورمان مشاهده می‌کنیم. وی با […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر، سردار اصغر عرب‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت شهید مدافع حرم «محمدباقر مهردادی» اظهار کرد: شهدای مدافع پیشتاز بقیه‌اند و هر شهیدی در کشور سوریه به شهادت می‌رسد اثر آن را در جامعه و کشورمان مشاهده می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جنگ امروز از جبهه حق و باطل در سوریه و عراق تشکیل شده است، افزود: در مقابل شهدای مدافع حرم، نیروهای دست‌پرورده رژیم اسرائیل تشکیل شده و نیروهای مخلص در مقابل آنها در حال مبارزه هستند؛ در استان اصفهان تعداد زیادی از نیروهای بسیجی، مردم و بازنشستگان سپاه از ما تقاضای اعزام به سوریه دارند.

فرمانده لشکر 14 مردم‌پایه امام حسین(ع) اصفهان گفت: استقبال مردم برای اعزام به سوریه حاصل خون شهدای مدافع حرم است ولی متأسفانه دست ما برای اعزام نیروهای مردمی و بسیجی بسته بوده و فقط اعزام نیروها در حد نیروی مستشاری است.

وی بیان کرد: خون شهدای مدافع در کشور سوریه باعث روشن شدن چهره نفاق و کفر برای دنیاست و در جامعه ما نیز شعبان و مسلمانان را برای مقابله با کفر بیدار و آگاه می‌سازد؛ جنگ در سوریه با هدف تأمین امنیت رژیم صهیونیستی شروع و حرکت انقلاب اسلامی باعث گرایش مردم دنیا به دین اسلام شده است.

عرب‌پور با بیان اینکه تشکیل داعش با هدف تخریب چهره اسلام در نگاه مردم دنیا انجام شد، تصریح کرد: اگر داعش به‌وجود نیامده بود و کشور عراق و سوریه در امنیت به‌سر می‌بردند، کشورهای منطقه با هم متحد شده بودند، اتحاد کشورهای ایران، سوریه، عراق و افغانستان با حزب لبنان مایه هراس رژیم صهیونیستی شد.

وی با تأکید براینکه توان نظامی کشور مسلمان در مبارزه با داعش مصروف شده است، اذعان داشت: رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند در کشورهای مسلمان شرایط را فراهم می‌کند تا آمریکا با ورود خود بتواند عوامل تحت نفوذ خود را در رأس کار دولت کشورهای مسلمان قرار دهد.

فرمانده لشکر 14 مردم‌پایه امام حسین(ع) بیان داشت: امروز داعش به بهترین شکل مأموریت خود را برای اهداف رژیم صهیونیستی اجرا کرده  است؛ داعش با جنگ میان دو دین اسلام تشکیل شده، امروز اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام خودساخته داعش در حال مبارزه است.

وی با تأکید بر اینکه هر چقدر داعش مکر و حیله به‌کار ببرد مردم دنیا در نهایت اسلام ناب محمدی را انتخاب خواهند کرد، یادآور شد: امروز دنیا به ظهور منجی امیدوار است، امروز اسلام ناب محمدی در میان جبهه مکر و حیله در حال پیشرفت است.

عرب‌پور در پایان اضافه کرد: امروز مرز دفاع از اسلام مرزهای سوریه و عراق است و فقط محدود به ایران نمی‌شود، امروز تمام اقوام و برادران شیعیان و مسلمانان اعم از ایرانی، افغانی، عرب در کنار هم در حال مبارزه به با جبهه کفر و در حال دفاع از دین اسلام هستند.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، شهید «محمدباقر مهردادی» از تیپ فاطمیون از شهدای مدافع حرم سوریه هفتمین شهید مدافع حرم شهرستان خمینی‌شهر است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن