ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55302
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
  • 82 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش « یادیاران» در ساری برگزار شد

همایش « یادیاران» در ساری برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ظهر پنجشنبه در همایش یاد یاران با محوریت شهید محسن حججی در پایگاه امام حسن مجتبی(ع) و مسجد فاطمه زهرا(س) ساری اظهار کرد: امام حسین (ع) وابستگی به خداوند داشتند و هیچگاه وابسته […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران ظهر پنجشنبه در همایش یاد یاران با محوریت شهید محسن حججی در پایگاه امام حسن مجتبی(ع) و مسجد فاطمه زهرا(س) ساری اظهار کرد: امام حسین (ع) وابستگی به خداوند داشتند و هیچگاه وابسته به دنیا و مادیات نبودند.

وی افزود: امام حسین (ع) نباید در محرم و فقط سینه‌زنی‌ها خلاصه شود بلکه باید در طول کل سال از این امام عزیز بهره‌گیری کنیم و راهش را ادامه دهیم و شهید محسن حججی با خدا معامله کرد و در دل همه ملت ایران محبوب شد.

وی اظهار داشت: شهید حججی و شهدای مدافع حرم دنبال دنبال حقوق نجومی نبودند بلکه آنها برای دفاع از دین، اسلام، انقلاب، کشور و ملت ایران اسلامی به مبارزه با داعشی‌های بی دین رفتند و شهدای مدافع حرم دنبال ریاست نبودند و آنها مانند امام حسین(ع) با خدا معامله کردند و رفتند تا ولایت فقیه تنها نماند.

حجت الاسلام حیدری، افزود: با وجود شهدای مدافع حرم چراغ اسلام هیچگاه خاموش نمی‌شود و امام حسین (ع) توسط بی‌بصیرت‌های زمان خود به شهادت رسیدند، همان‌هایی که پشت سر امام حسین(ع) نماز خواندند ایشان را به شهادت رساندند.

وی با بیام اینکه دشمن با تغییر فکر جامعه زمان امام حسین(ع)، ایشان را به شهادت رساند گفت: امروز هم دشمن با شبهه افکنی، اخلاف افکنی و ایجاد بی‌بصیرتی در جامعه می‌خواهد ما را از مسیر ولایت خارج کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازنردان، وظیفه همه ما را در برابر شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم بسیار سنگین دانست و گفت: نیروهای سپاه و بسیج در حلقه‌های شجره طیبه صالحین با پیروی از فرمایشات رهبری به خوبی در حال کادرسازی هستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.