ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55321
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
“یادواره سرداران و 228 شهید دیواندره” برگزار شد

“یادواره سرداران و 228 شهید دیواندره” برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دیواندره، ظهر امروز باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل جوانان امروزه «یادواره سرداران و 228 شهید دیواندره» با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از دیواندره، ظهر امروز باهدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل جوانان امروزه «یادواره سرداران و 228 شهید دیواندره» با حضور خانواده‌های معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان در سالن ورزشی تختی این شهر برگزار شد.

اقتدار و عظمت نظام لرزه به جان استکبار انداخته است

مشاور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج در این مراسم اظهار داشت: اگر کار، قدم و قلم مخلصانه و صادقانه داشته باشیم خروجی آن جز برکت و عزت نخواهد بود.

سرهنگ عبدالحسین یوسفی با اشاره به اینکه در سال‌های 1945 تا 1990 بیشترین جنگ‌ها در جهان سوم اتفاق افتاد، افزود: قبل از انقلاب اسلامی افرادی جاه‌طلب و بی‌لیاقت بخش‌هایی از کشور را به بیانگان واگذار کردند اما در 8 سال دفاع مقدس یک وجب خاک کشور را دست دشمن ندادیم.

وی گفت: انقلاب نوپا لرزه به جان استکبار انداخته بود به همین دلیل با برنامه‌ریزی، جنگی را به جمهوری اسلامی ایران تحمیل کردند تا از رسیدن پیام انقلاب به جهان جلوگیری کنند.

رزمندگان دفاع مقدس در جنگی نابرابر خواب استکبار را باطل کردند

مشاور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج تصریح کرد: رزمندگان ما خدامحور بودند و با خدا معامله کردند؛ دفاع مقدس ما ریشه در فرهنگ عاشورایی امام حسین(ع) داشت و با توکل بر خدا در جنگی نابرابر خواب استکبار را باطل کردند.

وی با اشاره به اینکه اگر انسان معرفت شناخت شهدا را داشته باشد دیگر نیازی به سخنرانی نیست، گفت: گفت: شهدا دین خود را ادا کردند و از همه چیز دنیا گذشتند بنابراین امروز ما وظیفه داریم فرهنگ شهدا را حفظ و از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب دفاع کنیم.

یوسفی افزود: در طول دفاع مقدس 40 هزار معلم و دانش‌آموز به شهادت رسیدند و باید این حماسه‌ها برای دانش‌آموزان بازگو شود.

دشمنان با همه‌پرسی اقلیم کردستان به دنبال ایجاد جنگ در منطقه هستند

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به همه‌پرسی اقلیم کردستان اظهار کرد: اظهار داشت: در دهه 70 در همین دیواندره همانند سایر مناطق، دو اردوگاه برای آوارگان عراقی زده بودیم آنها با چه مشکلاتی آمدند و با چه عزتی به کشورشان بازگشتند، هم‌اکنون نیز نمی‌خواهیم بار دیگر مردم کُرد عراق با مشکل مواجه شوند.

مشاور فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در امور بسیج خاطر نشان کرد: دشمنان با توجه به نزدیک شدن زمان حذف داعش از منطقه، می‌خواهند با همه‌پرسی اقلیم کردستان جنگی دیگر را شعله‌ور کنند و مردم باید هوشیار باشند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.