ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5538
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۸:۵۸
  • 191 بازدید
  • ارسال توسط :
مردم بابل با پیکر مطهر اولین شهید مدافع حرم شهرشان وداع کردند

مردم بابل با پیکر مطهر اولین شهید مدافع حرم شهرشان وداع کردند

در این مراسم که با شکوه خاصی برگزار شد ، شرکت کنندگان به خصوص قشر جوان اعم از زن و مرد با سر دادن شعار یا زینب یا زینب (س) و یا حسین یا حسین (ع) همراه با مداحی و سینه زنی با پیکر شهید طاهر وداع کردند .همسر و پسر چهار ساله این شهید […]

در این مراسم که با شکوه خاصی برگزار شد ، شرکت کنندگان به خصوص قشر جوان اعم از زن و مرد با سر دادن شعار یا زینب یا زینب (س) و یا حسین یا حسین (ع) همراه با مداحی و سینه زنی با پیکر شهید طاهر وداع کردند .
همسر و پسر چهار ساله این شهید سرافراز نیز با پوشیدن لباس نظامی و در دست گرفتن یک قبضه اسلحه نمادین در این مراسم حضور داشت و سبب شد تا وداع با پیکر نخستین شهید شهرستان بابل جان گذاتر شود.
پیکر شهید طاهر که همراه 12 همرزم دیگرش اواسط اردیبهشت ماه امسال در منطقه خان طومان سوریه به شهادت رسید ، پس از بازگرداندن به کشور عصر پنجشنبه گذشته از تهران به زادگاهش منتقل شد.
پیکر این شهید قرار است امروز از مقابل بیمارستان یحیی نژاد بابل به سمت میدان کارگر تشییع و از آنجا به زادگاهش روستای هریکنده منتقل و در آنجا به خاک سپرده شود.
امام جمعه بابل در مراسم وداع با این شهید سرافراز گفت : شهادت در دوران جوانی یک افتخار و عزت بزرگ است و نصیب همه نخواهد شد.
حجت الاسلام ‘ حسن روحانی ‘ افزود : از ابتدای صدر اسلام تاکنون بسیاری از بزرگان آرزوی شهادت داشتند چرا که شهادت انسان را عاقبت بخیر می گرداند.
وی گفت : همه ما امشب در این مکان جمع شده ایم تا به این شهید بگوئیم ما آمده ایم که به شما ای شهید بگوئیم که با هر کسی که شما در جنگ بودید ما هم در جنگ خواهیم بود و در هر کجا که شما صلح کرده اید ما هم صلح خواهیم کرد.
او افزود : شهدای گرانقدر مدافع حرم احساس کردند که حریم اهل بیت در خطر افتاده است برای حفظ این حریم جان خود را فداع کرده اند و این اقدامشان نزد خدا و خلقت بسیار ارزشمند است.
امام جمعه بابل گفت : ما با تجدید پیمان با شهدای گرانقدر امیدواریم بتوانیم به اهداف عالی خود در این نظام دست یابیم.
پیکر شهید طاهر که متولد 1364 و دارای دارای یک فرزند پسر چهار ساله است ، دومین شهید از 13 شهید منطقه خان طومان است که به کشور بازگردانده می شود.
شهرستان بابل یک شهید دیگر هم در منطقه خان طومان برای حفاظت از حرم اهل بیت (ع) تقدیم کرد که تاکنون پیکرش به کشور بازگردانده نشده است .
شهید حسن رجایی فر به عنوان دومین شهید حرم شهرستان بابل متولد 1354 و دارای سه فرزند ، دو پسر و یک دختر اهل روستای کامیکلا بخش بندپی غربی است . وی دو بار به سوریه اعزام شد و بار اول از ناحیه کتف زخمی شده بود.
7328/1654

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن