ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55518
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۲۱
  • 95 بازدید
  • ارسال توسط :
نقشه استکبار سر کار آوردن افراد مرعوب فرهنگ غرب است/ مدافعان حرم «حسین زمان» را یاری می کنند

نقشه استکبار سر کار آوردن افراد مرعوب فرهنگ غرب است/ مدافعان حرم «حسین زمان» را یاری می کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهین پرس؛ سردار یدالله جوانی ، در پنجمین یادواره 23 شهید حاجی آباد شاهین شهر، مکتب و فرهنگ عاشورا را فرهنگ شهادت دانست و گفت: یکی از ضروری ترین و مفیدترین کارها در جهان امروز گرامیداشت یاد […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازشاهین پرس؛ سردار یدالله جوانی ، در پنجمین یادواره 23 شهید حاجی آباد شاهین شهر، مکتب و فرهنگ عاشورا را فرهنگ شهادت دانست و گفت: یکی از ضروری ترین و مفیدترین کارها در جهان امروز گرامیداشت یاد و خاطره شهدایی است که تأسی به شهدای کربلا کردند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه شهدا حاضر و شاهد و ناظر بر اعمال ما هستند ادامه داد: قرآن و احادیث منابع اصلی ما برای دستیابی به فرهنگ شهادت هستند و انسان برای رستگاری باید در جبهه حق قرار گیرد.

وی مجالس عزاداری امام حسین(ع) را نعمتی بی نظیر برای شیعه توصیف کرد و با بیان اینکه باید قدر یادواره های شهدا و گرامیداشت آن ها را بدانیم افزود: بهترین بهره در عزاداری ها را کسانی می برند که بعد از اتمام ماه های محرم و صفر احساس نوکری امام حسین(ع) به آن ها دست می دهد.

به گفته وی، رهبر معظم انقلاب می فرمایند نوکر واقعی سیدالشهدا(ع) کسی است که همواره به فکر ترویج راه امام حسین(ع) در جامعه باشد و این می طلبد تا سبک زندگی حسینی داشته باشد.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، عزدارای را تنها منحصر به گریه و پیراهن مشکی ندانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) به معنای واقعی نوکر امام حسین(ع) بود و در برابر ظالمان و دشمنان مانند کوه می ایستاد چرا که اندیشه حسینی داشت و سبک زندگی حسینی او توانست دنیا را در بهت و حیرت فرو ببرد.

ایستادگی در برابر زورگویان جهان و کمک به ملت های مظلوم بزرگترین افتخارملت ایران است

سردار جوانی با اشاره به جمله «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» ابراز کرد: مکتب شهادت اسارت ندارد و همیشه خون بر شمشیر پیروز است.

این مسئول نظامی افزود: گفتمان عاشورا گفتمان عزت در برابر ظلم است با وقوع انقلاب اسلامی ظالمان در دنیا به وحشت افتادند و این موضوع بعد از نبوت هر پیامبری در تاریخ رخ داده است.

وی با اشاره به تلاش دشمنان برای به ناکامی کشاندن جمهوری اسلامی در چهار دهه گفت: امروز بسیاری از جوانان در کشورهای اسلامی حسرت می خورند که ای کاش عزت ایرانی ها را داشتند؛ شعار«نه شرقی، نه غربی» در جمهوری اسلامی بر گرفته از شعار «قولوا لا اله الا الله تفلحوا» پیامبر اسلام(ص) در صدر اسلام است.

‏ مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ‏ایستادگی ملت ایران در برابر زورگویان جهان و کمک به ملت های مظلوم را بزرگترین افتخار دانست و تصریح کرد: راه جریان انقلاب اسلامی بر گرفته از توصیه امیرالمؤمنین(ع) به حسنین(ع) مبنی بر یار و یاور مظلوم و دشمن ظالم بودن است.

سردار جوانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی اسلام و مسلمانان را به مسیر واقعی خود برگرداند و به آن ها هویت بخشید، افزود: همانا امام حسین(ع) چراغ هدایت و کشتی نجات است و انقلاب اسلامی هم جز پیروی از مسیر سیدالشهدا(ع) نیست شهدای دفاع مقدس ما به ندای یاری طلب کننده امام حسین(ع) در عصر حاضر لبیک گفتند.

 خداوند مجاهدان را بر قاعدین برتری داده است

وی با اشاره به فرازهایی از زیارت عاشورا تصریح کرد: در این زیارت عبارت «الی یوم القیامه» نشان دهنده اینست که این مسیر و رویارویی حق و باطل برای همیشه در طول تاریخ ادامه خواهد داشت و در این راه کسانی پیروز هستند که مانند یاران اباعبدالله(ع) در برابر ظالمان ایستادگی می کنند مطابق قرآن کریم قاعدین بهره ای نمی برند و خداوند مجاهدان را بر آن ها برتری داده است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ‏شهدا را اولیای الهی دانست و گفت: یکی از درب های بهشت درب جهاد است که تنها بر روی اولیای خاص خداوند گشوده می شود و می بینیم امروز شهید محسن حججی غوغایی در جهان بر پا کرد و این غوغا که حاصل غوغای امام حسین(ع) به وسعت همه تاریخ بشر است ریشه در عاشورا دارد.

سردار جوانی با یادآوری جمله امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه قرن آینده قرن اسلام خواهد بود افزود: امام خمینی(ره) شجاعانه از لزوم نابودی ظالمان سخن گفت و نام آن ها را هم آورد از جمله اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و اسراییل باید از صحنه روزگار محو شود.

وی انقلاب اسلامی را یک انقلاب بر هم زننده همه معادله های دنیایی استکبار جهانی توصیف کرد و اظهار کرد: امام خمینی(ره) «ما می توانیم» را به همه مسلمانان و مستضعفان جهان آموخت و همچنین امام(ره) به ما یاد داد که ما می توانیم تمدن نوین اسلامی را در جهان رقم بزنیم و «الاسلام یعلوا و لا یعلی علیه» را محقق کنیم تا مسلمانان در دنیا عزت و اقتدار داشته باشند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه ‏با انتقاد از حکومت خادم الحرمین در عربستان سعودی و پیروی آن ها از کفار با بیان اینکه این وضعیت به هیچ وجه شایسته مسلمانان نیست که تحت سلطه کفار باشند ابراز کرد: فرهنگ جهاد و شهادت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد و جنگ تحمیلی را به دفاع مقدس تبدیل کرد و پیروزی و عزت را برای اسلام به ارمغان آورد.

سردار جوانی با اشاره به جمله امام خمینی(ره) مبنی بر گذر کردن راه قدس از کربلا، گفت: آمریکایی ها هم می گویند راه سلطه بر جهان از خاورمیانه می گذرد، یعنی آمریکا برای آقایی جهان باید ابتدا آقای خاورمیانه شود که مهمترین قسمت آن هم ایران است.

نقشه آمریکا برای بر سر کار آوردن افراد مرعوب فرهنگ غرب در ایران

وی با رونمایی از نقشه آمریکا برای زمین گیر کردن جمهوری اسلامی و ایفای نقش رهبری جهان، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها می خواهند با روی کار آوردن انسان های غربگرا و مرعوب غرب در ایران اهدافشان در ایران را از داخل عملی کنند و سپاه پاسداران و بسیج را از صحنه خارج کنند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه، شبیخون فرهنگی دشمن بعد از جنگ تحمیلی را در امتداد کمرنگ کردن فرهنگ عاشورا در سبک زندگی ایرانی ها‏ و گرفتن حقیقت روح مکتب عاشورا از ملت ایران عنوان کرد و افزود: البته دشمن می داند که هرگز نمی تواند مجالس عزاداری را از ما بگیرد اما برای زدودن چهره اسلام حقیقی از جامعه ما امید دارد.

سردار جوانی هجمه رسانه ای غرب برای خشن نشان دادن فرهنگ شهادت به نسل جوان را توطئه ای برای تهی کردن اصل فرهنگ عاشورا از عزاداری های سالار شهیدان(ع) ارزیابی کرد و گفت: شیعه لندنی به همین منظور ایجاد شد که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما هیأت سکولار نداریم.

وی شهید محسن حججی را تربیت شده مکتب عاشورا و ماحصل مجالس عزاداری غنی از روح حقیقی عاشورا دانست و تصریح کرد: قطعاً امروز سبک زندگی بسیاری از جوانان ما از شهید حججی تأثیر می گیرد امروز هر چند امام معصوم(ع) ظهور ندارد اما ما از امام خمینی(ره) آموختیم که ولایت فقیه همان ولایت رسول الله(ص) است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه آمریکا را مؤسس اصلی داعش به اعتراف شخص ترامپ در رقابت های انتخاباتی آمریکا خواند و ‏اظهار کرد: اگر شهدای مدافع حرم نبودند ما امروز باید در کرمانشاه و همدان با تکفیری ها می جنگیدیم‏ و باید بدانیم شهدای مدافع حرم حسین زمان خود را شناختند و با تبعیت از ولی فقیه راه شهدای کربلا را ادامه دادند.

وی فرهنگ ایثار و شهادت، ایستادگی، قدرت جهاد، فداکاری ملت ایران را بر گرفته از فرهنگ عاشورا و مکتب امام حسین(ع) دانست و تاکید کرد: خروجی مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) باید روحیه و تفکر انقلابی باشد که ریشه در فرهنگ عاشورا است.

روایت گری اصغر حبیبی از تاریخ دوران دفاع مقدس، مداحی خادم الشهداء و مداح اهل بیت نوربخش با حضور قاری بین المللی حاج محمدرضا حق شناس و تجلیل از خانواده های معظم شهدا از دیگر بخش های این مراسم بود که با حضور جمعی از مسئولان شهرستان، خانواده های معظم شهدا و اهالی محله در مسجد جامع حاجی آباد شاهین شهر برگزار شده بود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.