ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55522
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۳۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
تجدید میثاق مسئولان و فرماندهان عالی رتبه استان با آرمانهای شهداء

تجدید میثاق مسئولان و فرماندهان عالی رتبه استان با آرمانهای شهداء

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  همزمان با آخرین پنج شنبه هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان عالی رتبه نظامی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا برگزار شد. در این مراسم که با حضور […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  همزمان با آخرین پنج شنبه هفته دفاع مقدس و با حضور مسئولان عالی رتبه نظامی سپاه پاسداران و نیروی انتظامی مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا برگزار شد.

در این مراسم که با حضور مسئولان سیاسی از جمله نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی برگزارشد، سخنرانان این مراسم و ذاکرین اهل بیت به مداحی پرداختند.

حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه از قم به تقارن هفته دفاع مقدس و عاشورای حسینی اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایران اسلامی و انقلاب بزرگ اسلامی برگرفته از فرهنگ عاشورا است و این فرهنگ عاشورا است که باعث شده امروز کشوری قدرتمند در منطقه باشیم.

وی به مراسم باشکوه بدرقه شهید بی سر انقلاب شهید(حججی) در تهران و اصفهان اشاره کرد و گفت: اگر امروز خون امثال حججی ها نبود این همه اقتدار در دنیا نداشتیم پس باید قدردان شهدای بزرگ این انقلاب باشیم.

ایمانی در ادامه به نقشه دشمنان برای استحاله نظام اشاره کرد و گفت: دشمن می کوشدکه فرهنگ بزرگ عاشورا و شهادت را از ما بگیرد اما تشییع باشکوه و حسینی (شهید حججی) با تمام دسیسه های دشمنان نشان داد که مردم ایران اسلامی از هر نسل و تفکری مدیون این شهیدان هستند.

وی با بیان این موضوع که همه ما آرزوی شهادتی همچون شهادت این جوان رعنای انقلاب را داریم گفت: امروز شهید حججی الگو و اسوه نسل سوم انقلاب است که همانگونه که رهبر انقلاب فرموند حججی حجت این انقلاب بوده و هست.

این استاد حوزه علیمه به در شوک فرو رفتن تمامی رسانه های جهان به تشییع این شهید بزرگ اشاره کرد و گفت: تشییع با شکوه این شهید و حضور میلیونی مردم برای بدرقه این شهید عاشورایی باعث تعجب رسانه های جهان شد و آنها این حضور های میلیونی را اوج بزرگی یک سرباز فداکار دانستند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.