ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5564
  • ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸
  • 580 بازدید
  • ارسال توسط :
داعش مردم بی‌دفاع را سپر انسانی خود کرده است

داعش مردم بی‌دفاع را سپر انسانی خود کرده است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، مسؤولان بسیج کارگری و اصناف و بازاریان شاهرود ظهر امروز در گرامیداشت ایام شعبانیه، با یدالله عرب‌عامری جانباز مدافع حرم دیدار کردند. جانباز مدافع حرم که در حومه ریف کشور سوریه به افتخار جانبازی نائل شده است، در این دیدار در سخنانی با […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شاهرود، مسؤولان بسیج کارگری و اصناف و بازاریان شاهرود ظهر امروز در گرامیداشت ایام شعبانیه، با یدالله عرب‌عامری جانباز مدافع حرم دیدار کردند.

جانباز مدافع حرم که در حومه ریف کشور سوریه به افتخار جانبازی نائل شده است، در این دیدار در سخنانی با تقدیر از حضور مسؤولان بسیج، با بیان نحوه جانبازی و شرایط سخت میدان نبرد با تکفیری‌ها و داعشی‌ها در سوریه اظهار کرد: آنچه در سوریه بیشتر به چشم می‌خورد، عملیات روانی دشمن و آوارگی مردم شهرهای مختلف سوریه است که خانه و کاشانه خود را رها کرده و گریخته‌اند.

عرب‌عامری افزود: تکفیری‌ها و داعشی‌ها از مردم بی‌دفاع به‌عنوان سپر انسانی استفاده می‌کنند تا نتوان با آن‌ها مقابله سخت کرد و این سبب کندی پیشرفت‌ها می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر فضای معنوی که در جبهه‌های ما در دوران دفاع مقدس حاکم بود، امروز در سوریه نیز حاکم شود، موفقیت سریع خواهد بود؛ اما این شرایط با توجه به مشکلاتی در سوریه محقق نشده است.

این جانباز مدافع حرم با بیان اینکه هر کس در نبرد سوریه حاضر می‌شود باید از خود گذشته باشد، بیان کرد: مدافعان حرم واقعاً از جان خود گذشته‌اند و با تمام توان مبارزه و مقابله می‌کنند و این بسیار ارزشمند و مهم است و هیچ‌چیز نمی‌توان این شجاعت و ایثار را جبران کند.

این بسیجی جانباز با بیان اینکه شهید حمزه واقعاً از خود گذشته بود، گفت: شاهد بودیم که این شهید بزرگوار چگونه برابر تکفیری‌ها ایستاد و یک‌تنه جان بسیاری را نجات داد و خودش شهید شد و این میدان مبارزه این‌گونه رزمنده را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه مجاهدین فاطمیون از جان گذشته هستند، افزود: حضور این عزیزان در میدان مبارزه بسیار اثرگذار است و این‌ها توانسته‌اند کارهای بزرگی در این میدان کنند.

این جانباز مدافع حرم، خاطراتی از میدان مبارزه با داعش در سوریه بیان و از رشادت‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در مقابله با داعش و تکفیری بیان کرد.

عرب‌عامری با تأکید بر اینکه ازخودگذشتگی مدافعان حرم با هیچ قیمتی قابل خریدن نیست، عنوان کرد: اینکه می‌گویند مدافعان حرم پول می‌گیرند و مبارزه می‌کنند، درست نیست و کدام عقل سلیم می‌گوید جان خود را در قبال پول بدهید؛ پولی که خودت استفاده نمی‌کنی، چه فایده دارد؟

وی تصریح کرد: برخی که این حرف‌ها را می‌گویند، خودشان یک ساعت بیایند و ببینند می‌توانند تحمل کنند و این پول را بگیرند و بدانند تمام این رزمندگان بدون هیچ چشم‌داشتی می‌جنگند.

مسؤولان بسیج کارگری و اصناف و بازاریان شاهرود نیز در این دیدار با تجلیل از ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان مقاومت، پیروزی و نصرت و شفای آن‌ها را از درگاه خداوند خواستار شدند.

یدالله عرب‌عامری، از بسیجیان بسیج اصناف و بازاریان شاهرود و برادرزاده سردار شهید حسین عرب‌عامری (اخوی عرب) است که در منطقه ریف در درگیری با منافقان و مدعیان اسلام آمریکایی- انگلیسی از ناحیه دست و کمر مجروح شده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن