ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55684
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱:۲۷
  • 125 بازدید
  • ارسال توسط :
عربستان طرح هلند برای تحقیق درباره نقض حقوق بشر در یمن را لغو کرد

عربستان طرح هلند برای تحقیق درباره نقض حقوق بشر در یمن را لغو کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «واس»، عربستان مدعی شده که با فعالیت های دیپلماتیک موفق شده طرح اروپایی برای اعزام کارشناس به منظور بررسی نقض حقوق بشر در یمن را لغو کند. «محمد بن سعید آل جابر» سفیر عربستان در یمن به خبرگزاری رسمی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از «واس»، عربستان مدعی شده که با فعالیت های دیپلماتیک موفق شده طرح اروپایی برای اعزام کارشناس به منظور بررسی نقض حقوق بشر در یمن را لغو کند.

«محمد بن سعید آل جابر» سفیر عربستان در یمن به خبرگزاری رسمی عربستان گفته که هلند درخواست داده بود تا کمیته ای بین المللی برای تحقیق در موضوع نقض حقوق بشر در یمن تشکیل شود که با تلاش های عربستان این طرح لغو و به جای آن کمیته ای ملی در داخل یمن به منظور بررسی این مسأله تشکیل خواهد شد.

در حالی که در جنگ عربستان علیه مردم یمن هزاران نفر کشته شده و میلیون ها تن دیگر با شرایط فاجعه بار جنگ دست و پنجه نرم می کنند، سفیر عربستان در یمن مدعی شده حمایت کشورش از تشکیل کمیته ای برای بررسی ادعای نقض حقوق بشر در یمن نشان دهنده تعهد و پایبندی ریاض به قوانین حقوق بشری و حمایت ریاض از حقوق بشر در سراسر یمن است.

هلند در 21 سپتامبر به شورای حقوق بشر سازمان ملل درخواست داده بود تا کمیته ای بین المللی برای بررسی پرونده جنگ در یمن تشکیل شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.