ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55693
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۴:۱۶
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
استاد حوزه و دانشگاه: شهید حججی، الگوی نسل جوان و اسوه کفر ستیزی است

استاد حوزه و دانشگاه: شهید حججی، الگوی نسل جوان و اسوه کفر ستیزی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا ، جت الاسلام محمدباقری جمعه شب در جمع رزمندگان بسیجی مهریز ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حججی را گرامی داشت و افزود: شهید حججی با اخلاص و ایمان کامل ، خود را وقف دفاع از دین کرد.وی ادامه داد: […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار ایرنا ، جت الاسلام محمدباقری جمعه شب در جمع رزمندگان بسیجی مهریز ، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و حججی را گرامی داشت و افزود: شهید حججی با اخلاص و ایمان کامل ، خود را وقف دفاع از دین کرد.
وی ادامه داد: زندگی و شهادت او بدون شک الگویی بی نظیر از فداکاری ، کفر ستیزی ، ولایتمداری ، دفاع از حق و حقیقت و تمام خوبی ها و زیبایی هاست و عاقبت در راه آرمان های نظام اسلامی به شهادت رسید.
مدرس حوزه و دانشگاه تصریح کرد: گروه تکفیری داعش که دست پرورده آمریکا و دنیای استکباری است با به شهادت رساندن شهید حججی بار دیگر به روشنی ماهیت ضد انسانی و ضد دینی خود را به عالمیان نشان داد.
باقری گفت: بر مسئولان و نهادهای فرهنگی و آموزشی است تا زوایای زندگی و شهادت این شهید جوان را بنحو شایسته در دید همگان قرار دهند تا همچنان فرهنگ شهادت و فداکاری در راه دین زنده بماند.
وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره در جامعه اسلامی و بین اقشار جامعه و بخصوص جوانان زنده بماند تا دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بمانند.
شهید مدافع حرم محسن حججی 25 ساله اهل نجف آباد اصفهان و عضو لشکر زرهی هشت نجف اشرف بود که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) در سوریه به دست گروه تکفیری تروریستی داعش به شهادت رسید.
مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
مرکز شهرستان مهریز در 30 کیلومتری شهر یزد قرار دارد.
7536/ 6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: فلاح

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.