ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55708
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۵:۲۴
  • 110 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتقای توانمندی‌های نظامی و اقتصادی از برکات دفاع مقدس است

ارتقای توانمندی‌های نظامی و اقتصادی از برکات دفاع مقدس است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کلاله، امیر سرتیپ رضا آذریان شامگاه جمعه در یادواره 32 شهید دهستان کنگور در روستای حیدرآباد شهرستان کلاله اظهار داشت: دشمنان با تجهیز و تحریک صدام برای حمله به ایران، قصد نابودی جمهوری اسلامی ایران را داشت. فرمانده قرارگاه شمال شرق […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از کلاله، امیر سرتیپ رضا آذریان شامگاه جمعه در یادواره 32 شهید دهستان کنگور در روستای حیدرآباد شهرستان کلاله اظهار داشت: دشمنان با تجهیز و تحریک صدام برای حمله به ایران، قصد نابودی جمهوری اسلامی ایران را داشت.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: همت و تدابیر بلند امام خمینی(ره) در هدایت مردم و نیروهای نظامی با توکل به خدا همه نقشه‌های دشمن را به شکست کشاند.

امیر آذریان گفت: دفاع مقدس افتخار کشور و ملت ایران است چرا که انقلاب اسلامی را بیمه کرد و به پاس جانفشانی‌های شهداست که امروز در عزت و سربلندی قرار گرفته‌ایم.

امیر آذریان گفت: اگر امروز همه مردم و مسئولان در انجام وظیفه خود کوتاهی کنیم فردا باید پاسخگوی شهدا باشیم.

فرمانده قرارگاه شمال شرق نزاجا با تاکید بر ضرورت تکریم خانواده شهدا گفت: ما ادامه دهنده راه شهدا خواهیم بود؛ حتی اگر در این مسیر به شهادت برسیم.

امیر آذریان به پیشرفت‌های علمی و نظامی هم پرداخت و ادامه داد: ارتقای توانمندی‌های نظامی و اقتصادی از برکات دفاع مقدس و خون شهیدان است که برای حفظ و ارتقای آن، در دفاع از آرمان‌های شهدا و کیان کشورمان تلاش می‌کنیم.

سرهنگ مصطفی‌لو فرمانده سپاه شهرستان کلاله هم در این مراسم گفت: توجه به فرهنگ عاشورایی سبب شد، پیروزی در هشت سال دفاع مقدس رقم بخورد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.