ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55720
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۰۸
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
خانواده شهیدان نوجوان 'آبیز' تجلیل شدند

خانواده شهیدان نوجوان 'آبیز' تجلیل شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: خانواده‌های شهدا احساس و نوع نگاهشان با دیگران تفاوت دارد زیرا عزیزترین نزدیکان خود را در راه آرمان های انقلاب اسلامی هدیه کرده‌اند.معصومه هادی افزود: درک جایگاه شهید برای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان سیستان و بلوچستان در این آیین گفت: خانواده‌های شهدا احساس و نوع نگاهشان با دیگران تفاوت دارد زیرا عزیزترین نزدیکان خود را در راه آرمان های انقلاب اسلامی هدیه کرده‌اند.
معصومه هادی افزود: درک جایگاه شهید برای همگان میسر نیست و تنها آنان که قدم در این راه نهاده‌اند قادر به شناخت راهی هستند که خداوند به صالحان ارزانی داشته است.
وی خطاب به پدر شهیدان آبیز گفت: بی گمان شما از صالحان و نیکان هستید که خداوند هدیه‌ ی شما را پذیرفته و فرزندان عزیز شما را در ردیف شهدا، که بالاترین مقام نزد اوست، قرار داده است.
وی با بیان اینکه تربیت فرزندان صالح مقام پدر و مادر را هم نزد خداوند بالا می‌ برد، افزود: محمود و علیرضا فرزندان صالحی بودند که خدای مهربان آنان را نزد خود فراخواند و ما از اینکه در کنار عزیزانی چون شما هستیم بر خود می ‌بالیم.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا محمود و علیرضا آبریز عضو مرکز شماره‌ یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زاهدان بودند که در حادثه تروریستی سال 1388 مسجد امام علی(ع) این شهر به شهادت رسیدند.
7316** 3213خبرنگار: عصمت جهانی **انتشاردهنده: اکبر نوری
اخبار لحظه به لحظه را در کانال «اخبار ایرنا سیستان و بلوچستان» دنبال کنید. irnazahedan@

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.