ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55737
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۶:۳۶
  • 527 بازدید
  • ارسال توسط :
منصوریان: مصادف شدن مسابقات جهانی با ایام سوگواری انگیزه‌ام را برای موفقیت افزایش داده است

منصوریان: مصادف شدن مسابقات جهانی با ایام سوگواری انگیزه‌ام را برای موفقیت افزایش داده است

شهربانو منصوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری در گام نخست مسابقات ووشو قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ما حدود سه ماه اردوی خیلی خوب را برای حضور در مسابقات جهانی پشت سر گذاشت و با تمهیدات فدراسیون تمرینات بسیار مناسبی را پشست سر گذاشتیم.  وی ادامه داد: با انگیزه زیادی […]

شهربانو منصوریان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری در گام نخست مسابقات ووشو قهرمانی آسیا اظهار داشت: تیم ما حدود سه ماه اردوی خیلی خوب را برای حضور در مسابقات جهانی پشت سر گذاشت و با تمهیدات فدراسیون تمرینات بسیار مناسبی را پشست سر گذاشتیم. 

وی ادامه داد: با انگیزه زیادی به مسابقات جهانی کازان آماده‌ام تا روند مدال‌های اخیرم را ادامه بدهم. در دیدار نخست مقابل حریف قزاقستانی نیز با انگیزه بسیار زیادی حاضر شدم و در 20 ثانیه‌ ابتدایی نیز با ضربات پی‌درپی که وارد کردم داور شمارش خود را آغاز کرد و در نهایت برای دومین در ثانیه 50 داور با شمارش ناک اوت شدن حریفم را اعلام کرد. 

ملی‌پوش تیم ساندا بانوان در خصوص حریف آمریکایی خود عنوان کرد: در دیدار باید به مصاف حریف آمریکایی بروم و برای این دیدار لحظه‌شماری می‌کنم. حریف آمریکایی از بوکس به این رشته آمده است و سعی می‌کنم با آنالیز کامل به مصاف او بروم و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشم. 

منصوریان تاکید کرد: مصادف شدن این مسابقات با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان  امام حسین (ع) و یاران باوفایش باعث شده از انگیزه بسیار زیادی برای موفقیت و کسب مدال طلا برخوردار باشم تا پرچم کشورمان را به اهتزار در بیاورم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر چند تیم ما در دوره‌های گذشته مدال‌های طلای خوبی را کسب کردیم اما پیش‌بینی می‌کنم در روسیه نتایج بهتری در ساندا بانوان و آقایان رقم بزنیم.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.