ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55779
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۳۵
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
اجازه نمی دهیم گروه های مخالف، کردها را از برادران عراقی دور کنند

اجازه نمی دهیم گروه های مخالف، کردها را از برادران عراقی دور کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، الاسدی به شبکه خبری المیادین گفت: «گزینه نظامی علیه منطقه کردستان عراق وارد اما بعید است اکنون با توجه به وجود زمینه سیاسی اقدامی در این منطقه صورت گیرد». وی گفت که چاه های نفت استان کرکوک باید به دولت فدرال بازگردد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، الاسدی به شبکه خبری المیادین گفت: «گزینه نظامی علیه منطقه کردستان عراق وارد اما بعید است اکنون با توجه به وجود زمینه سیاسی اقدامی در این منطقه صورت گیرد».
وی گفت که چاه های نفت استان کرکوک باید به دولت فدرال بازگردد و حق دولت عراق است که از هر راهی برای بازگرداندن آنها استفاده کند.
الاسدی در ژنو به المیادین گفت : تا این لحظه تصمیم واضح و روشن این است که استفاده از هر راه قانونی بدون درگیری های نظامی برای بازگرداندن کردها از چنگ جدایی طلبان مطرح است.
وی تاکید کرد : ما به سمت جنگ داخلی با برادران کرد که بارزانی زمینه چینی کرده نمی رویم و حشد الشعبی به جدایی طلبان اجازه نمی دهد کردها را از برادران عراقی دور کنند.
الاسدی گفت : به همه کسانی که کردها را تهدید می کنند و یا آنها را به سمت جنگ سوق می دهند می گوییم که جنگی وجود ندارد مگر جنگی که ناچار علیه سران جدایی طلب باشد.
سخنگوی حشد الشعبی به وجود نیروهای مقاومت در نزدیکی کرکوک اشاره کرد و گفت که حضور این نیروها مربوط به عملیات حویجه و مبارزه با تروریست های داعش است .
وی تاکید کرد که نیروهای حشد الشعبی برای هر دستوری از سوی فرمانده کل نیروهای مسلح (حیدر العبادی نخست وزیر ) آماده هستند .
الاسدی گفت که هرگز تجربه اشتباه سازمان ملل را که به درخواست آمریکا در حق مردم عراق و محاصره برادران کرد صورت گرفت تکرار نخواهیم کرد.
وی گفت که سلطه مقامات کرد به ریاست بارزانی بر چاه های نفت کرکوک تجاوز به سازمان های رسمی عراق است و همه درآمدهای نفتی به جیب آنها می رود .
وی گفت که چاه های نفت استان کرکوک باید به دولت فدرال بازگردد و حق این دولت است که از هر طریقی آنها را بازپس گیرد.
الاسدی در باره جنگ با تروریست های داعش گفت که نیروهای عراقی در مرحله آخر درگیری ها هستند و مناطق بسیار کمی به خصوص در نزدیکی مرز با سوریه تحت کنترل تروریست ها قرار دارد.
وی پیش بینی کرد که آزادی کامل عراق از تروریست های داعش تا قبل از پایان سال 2017 اعلام شود.
خاورم**1408** مترجم: اکرم کرمی** 1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.