ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 55789
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۵۲
  • 234 بازدید
  • ارسال توسط :
دعوت از خانواده شهید حججی برای حضور در مراسم یازدهم محرم زنجان

دعوت از خانواده شهید حججی برای حضور در مراسم یازدهم محرم زنجان

فرید احدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شهید حججی در دفاع از حرم حضرت زینب(س)به شهادت رسیده است، افزود: به همین جهت از خانواده وی دعوت شده تا در مراسم یازدهم محرم زنجانی‌ها که به یاد حضرت زینب (س) برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند. وی با بیان اینکه مراسم یازدهم محرم […]

فرید احدیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه شهید حججی در دفاع از حرم حضرت زینب(س)به شهادت رسیده است، افزود: به همین جهت از خانواده وی دعوت شده تا در مراسم یازدهم محرم زنجانی‌ها که به یاد حضرت زینب (س) برگزار می‌شود، حضور به هم رسانند.

وی با بیان اینکه مراسم یازدهم محرم زنجانی‌ها هر سال از مقابل زینبیه اعظم زنجان تا امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: هر سال جمعی از مقامات کشوری و مسئولان در این مراسم حضور پیدا می‌کنند که امسال نیز از خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی دعوت به عمل آمده تا در دسته زینبیه اعظم زنجان و در جمع عاشقان قهرمان کربلا حضور داشته باشند.

مدیر اجرایی زینبیه اعظم زنجان با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی زینبیه اعظم زنجان از روز نخست ماه محرم هر شب ساعت ۲۱ اجرا می‌شود، گفت:  هر سال مراسم عزاداری زینبیه اعظم زنجان با حضور باشکوه عزاداران از داخل و خارج استان برگزار می‌شود.

احدیان افزود: در حال حاضر امکان پرداخت نذورات به زینبیه اعظم زنجان از طریق موبایل فراهم شده است و  هر شخص با شماره‌گیری #۱۰*۷*۷۳۳* نذورات خود را از طریق تلفن همراه پرداخت کند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.