ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55930
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۴
  • 415 بازدید
  • ارسال توسط :
لبیک به ندای هل من ناصر امام حسین (ع)/همایش زینبیون در شهرکرد برگزار شد

لبیک به ندای هل من ناصر امام حسین (ع)/همایش زینبیون در شهرکرد برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، همزمان با تاسوعای حسینی و عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری و نیز شهرکرد با راه اندازی هیات های سینه زنی و زنجیرزنی در سوگ شهادت امام حسین (ع) و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، همزمان با تاسوعای حسینی و عزاداری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع)، مردم در مناطق مختلف شهری و روستایی استان چهارمحال و بختیاری و نیز شهرکرد با راه اندازی هیات های سینه زنی و زنجیرزنی در سوگ شهادت امام حسین (ع) و 72 تن از یاران با وفایش اشک ماتم ریختند.
هیات های سینه زنی و زنجیرزنی همراه با کاروان نمادین کربلا و با نوحه سرایی در خیابان ها، در مظلومیت اهل بیت عصمت و طهارت (ع) خون گریستند.
بیش از یکهزار هیات مذهبی در چهارمحال و بختیاری برگزاری آئین های سوگواری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) را بر عهده دارند.
همچنین در تاسوعای حسینی، بانوان این استان در همایشی با عنوان ‘زینبیون’ مسیر امامزادگان دو خاتون (س) تا مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر را پیاده پیمودند.
در همایش زینبیون، بانوان بسیجی، فرهنگی، دانشجویان، کارمندان و قشرهای مختلف مردم از نقاط شهری و روستایی حضور داشتند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار:جهانبخش صفری
7362/6021

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.