ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55932
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
  • 111 بازدید
  • ارسال توسط :
مقام سوری از آزاد سازی دیرالزور نهایتا تا هفته آینده خبر داد

مقام سوری از آزاد سازی دیرالزور نهایتا تا هفته آینده خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «راشا تودی»، یک مسئول ارشد در ارتش سوریه اعلام کرد که درگیری های شدیدی هنوز میان نیروهای ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن با تروریست های داعش در دیرالزور در شرق سوریه ادامه دارد. این […]

مقام سوری از آزاد سازی دیرالزور نهایتا تا هفته آینده خبر داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از «راشا تودی»، یک مسئول ارشد در ارتش سوریه اعلام کرد که درگیری های شدیدی هنوز میان نیروهای ارتش سوریه و نیروهای همپیمان آن با تروریست های داعش در دیرالزور در شرق سوریه ادامه دارد.

این منبع تأکید کرده است که درگیری های شدید با عناصر داعش هر روز ادامه دارد و آنها از تجهیزات نظامی سنگین استفاده کرده و تلاش می کنند تا نفوذ خود را در طول نیمه شب انجام دهند.

این مقام ارشد سوری گفته که تروریست ها سعی می کنند با انجام عملیات های انتحاری با نیروهای ارتش سوریه مقابله کنند و تأکید کرده که شهر دیرالزور نهایتا تا یک هفته دیگر آزاد خواهد شد.

نیروهای ارتش سوریه و نیروهای مقاومت با حمایت جنگنده های روسی موفق شده بودند تا در نیمه ماه سپتامبر محاصره شهر دیرالزور را بعد از حدود سه سال بشکنند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.