ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 55944
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۴۴
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :

۱۲ روش شگفت انگیز برای تقویت حافظه +اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  واژه ذهن، مجموعه ای است از هوش ذاتی، آموختنی ها و ادراک موارد دریافتی که در تشکلی واحد، مغزِ انسان را فرماندهی می کند. توانمندی انسان در به خاطر سپاری، یادآوری و ذخیره اطلاعات را نیروی حافظه می […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛  واژه ذهن، مجموعه ای است از هوش ذاتی، آموختنی ها و ادراک موارد دریافتی که در تشکلی واحد، مغزِ انسان را فرماندهی می کند.

توانمندی انسان در به خاطر سپاری، یادآوری و ذخیره اطلاعات را نیروی حافظه می نامند. قدرت افراد به دلایل ارثی نسبت به هم متفاوت است اما روش های مختلفی برای تقویت حافظه وجود دارد که می توان از طریق آنها قدرت ذخیره اطلاعات را در ذهن ارتقا بخشید.

اگر به تازگی بسیاری از قرار‌های کاری، نکات درسی، تاریخ مناسبت‌ها و مواردی از این دست را فراموش می‌کنید امکان دارد دچار ضعف حافظه شده باشید که می‌توانید این مشکل را با تغییر در رژیم غذایی تا حد زیادی با این اینفوگرافیک برطرف کنید.

با این 12 روش حافظه خود را تقویت کنید+اینفوگرافیک

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.