ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 56022
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۷:۳۰
  • 148 بازدید
  • ارسال توسط :
برگزاری یادواره 65 شهید والامقام بخش چاروسا+تصاویر

برگزاری یادواره 65 شهید والامقام بخش چاروسا+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  یادواره 65 شهید بخش چاروسا به همت ناحیه مقاومت بسبج کهگیلویه و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان چاروسا، فرماندهی و کارکنان سپاه کهگیلویه و همچنین جانشین فرماندهی نیروی انتظامی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   به نقل از پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه،  یادواره 65 شهید بخش چاروسا به همت ناحیه مقاومت بسبج کهگیلویه و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان چاروسا، فرماندهی و کارکنان سپاه کهگیلویه و همچنین جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کهگیلویه برگزار شد.

این مراسم با اجرای برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی، مداحی و سینه  زنی وذکر خاطرات شهدا از زبان یکی از مادران شهدای چاروسا همراه بود.

تجلیل از بسیجی فعال

همچنین از بسیجی هادی دمان به پاس زحمات وی در ساخت یادمان شهدای گمنام چاروسا، قدردانی و با حضور مسئولان از وی تجلیل شد.

تقدیر از حضور مردم در مراسم یادواره شهدا

سرهنگ دوم پاسدار سعید برومند زاده فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم از حضور مردم و مسئولان در یادواره، از زحمات همه کسانی که در جهت برگزاری این یادواره، همکاری داشتند، قدردانی کرد.

ار تحریم نترسید

در ادامه سرهنگ علی مراد روستاد از فرماندهان و یادگارن هشت سال دفاع مقدس در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و گفت:‌ برگزاری یادواره های شهدا باعث انتقال نام، یاد و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل های آینده می شود.

روستاد در این مراسم‌ ضمن تسلیت ایام محرم، گفت: هرچه داریم از همین ماه محرم  و عاشورا است.

فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس با  ذکر خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس، گفت: به عنوان خدمتگذار هشت سال دفاع مقدس عرض می کنم هیچ سرزمینی پیدا نمی شود که یادگاری از شهدا، رزمندگان، جانبازان و آزاده گان، در آن نباشد.

سرهنگ روستاد با بیان اینکه، در تمام عملیات های دفاع مقدس فرزندان این استان حضور داشتند، گفت: رشادت های فرزندان این منطقه و استان کهگیلویه و بویراحمد، ستودنی  وغیرقابل توصیف است.

فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس اذعان کرد: نویسندگان باید از رشادتهای، افتخارت و جانفشانی های فرزندان چاروسا در هشت سال دفاع مقدس،تحریر و  به چاپ برسانند.

سرهنگ روستاد متذکر شد: در زمان دفاع مقدس  نیروهای جهاد و هلال احمر سنگ تمام گذاشتند.

 وی گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس سختی های زیادی را تحمل کرده و از نداری های زیادی رنج بردیم ولی محکم در مقابل دشمنان ایستاده ایم.

روستاد به رشادت های فرزندان این منطقه در هشت سال دفاع مقدس اشاره و  اظهار کرد: اگر این جان فشانی ها نبود، وضعیت بدتر سپری می شد.

فرمانده و یادگار هشت سال دفاع مقدس با انتقاد از تحصیل کرده های چاروسا و خطاب به جوانان امروزی گفت: انتظار دارم از خاطرات رشادت های هشت سال دفاع مقدس فرزندان این منطقه، بنویسید و به تحریر و نسخه چاپ در بیاورید.

سرهنگ روستاد با اشاره به اینکه، فرزندان این منطقه و استان در دفاع مقدس سنگ تمام گذاشته، متذکر شد: فرزندان چاروسا روزهایی با 4 شبانه روز بدون غذا و بهره مندی از حداقل مهمات، را سپری کردند.

فرمانده هشت سال دفاع مقدس گفت: تا زمانی که در خط ولایت و عاشورا هستید، بیمه خواهید بود؛ لذا  از تحریم نترسید.

سرهنگ روستاد اضافه کرد: زمانی بترسید که از خط عاشورا و ولایت منحرف شوید.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس بچه عشایر این مرز و بوم با اقتدار در مقابل دشمن ایستادگی

uuu

DSC05142
DSC05148
DSC05149
DSC05150
DSC05152
DSC05155
DSC05160
DSC05079
DSC05080
DSC05084
DSC05085
DSC05086
DSC05090
DSC05092
DSC05099
DSC05105
DSC05106
DSC05109
DSC05114
DSC05118
DSC05119
DSC05123
DSC05128
DSC05130
DSC05133

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.