ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 56118
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۰۲
  • 133 بازدید
  • ارسال توسط :
افزایش دو برابری تعداد موکب های خراسان جنوبی به کربلا

افزایش دو برابری تعداد موکب های خراسان جنوبی به کربلا

 سعیدی مسئول فرهنگی و جذب کمیته مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه های خبرنگاران از بیرجند گفت : تعداد 30 موکب برای اربعین ثبت نام شده اند که با توجه به استقبال هیئت های عزاداری و مردم احتمال افزایش موکب ها وجود دارد. وی افزود : […]

 سعیدی مسئول فرهنگی و جذب کمیته مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه های خبرنگاران از بیرجند گفت : تعداد 30 موکب برای اربعین ثبت نام شده اند که با توجه به استقبال هیئت های عزاداری و مردم احتمال افزایش موکب ها وجود دارد.

وی افزود : موکب ها به کشور عراق بین پنجم تا هشتم آبان ماه اعزام خواهند شد.

سعیدی گفت : حدود 6 میلیارد تومان برای موکب ها هزینه می شود که نسبت به سال گذشته دوبرابر افزایش داشته است که از جمع آوری نذورات مردم و سازمان های بوده است.

مسئول فرهنگی مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان افزود:  اسکان،تغذیه، نانوایی، آّبرسانی، بهداشت درمان و خدمات عمومی نظافتی شهرداری از جمله خدمات موکب هاست که این خدمات عمومی شامل بخش های مختلف تعمیر لباس، کفش، موبایل، ویلچر، عینک، کوله و کیف خلق ا… خواهد بود و تعداد یک هزار 100 نفر خادم برای موکب ها در نظر گرفته شده است .

سعیدی گفت: مردم می توانند نذورات خود را به شماره کارت 6273811095667975 بانک انصار به نام مشارکت های مردمی اربعین واریز کنند.

وی تاکید کرد که بر اساس مصوبات ستاد اربعین هیچ حساب دیگری در سطح شهرستان بیرجند مجاز به جمع آوری کمک برای دریافت نذورات اربعین نیست .

مسئول فرهنگی و جذب کمیته مشارکتهای مردمی ستاد اربعین استان افزود : طی برنامه ریزی های انجام شده در موکب ها به صورت روزانه بین 90 تا100هزار پرس غذا توزیع می شود و در شبانه روز 22هزار نفر اسکان داده خواهند شد 150 سرویس بهداشتی سیار و حمام برای زائرین گرامی تدارک دیده شده است .

وی با بیان اینکه مقر موکب های خراسان جنوبی باب صاحب زمان شهر کاظمین خواهد بود گفت: تعداد 25 موکب در باب صاحب زمانی شهر مقدس کاظمین و تعداد 5 موکب در مسیر کربلا و نجف خدمات رسانی خواهند کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.