ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5613
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
  • 276 بازدید
  • ارسال توسط :
سرلشکر صفوی از شهردار ورامین تقدیر کرد

سرلشکر صفوی از شهردار ورامین تقدیر کرد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سرلشکر رحیم صفوی همزمان با اعیاد شعبانیه در مراسم بزرگداشت شهید بروجردی از شهردار ورامین به خاطر خدمت به خانواده شهدای حرم تقدیر کرد. علی حیدریان در این مراسم به عنوان مدیر جهادی کشور و خدمت به خانواده شهدای مدافع حرم با اهدای […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سرلشکر رحیم صفوی همزمان با اعیاد شعبانیه در مراسم بزرگداشت شهید بروجردی از شهردار ورامین به خاطر خدمت به خانواده شهدای حرم تقدیر کرد.

علی حیدریان در این مراسم به عنوان مدیر جهادی کشور و خدمت به خانواده شهدای مدافع حرم با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفت.

سرلشکر رحیم صفوی مشاور رهبر معظم انقلاب در این مراسم لوح تقدیر شهردار ورامین را اهدا کرد و در هنگام اهدای لوح سردار صفوی از شهردار ورامین برای حمایت از برگزاری مراسم شهدای حرم تشکر کرد.

علی حیدریان، شهردار ورامین در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: شهرداری ورامین در ارتباط با برگزاری مراسم تشییع و یادبود شهدای مدافع حرم امکانات و ظرفیت‌های خود را به‌کار گرفته است. 

وی گفت:‌ شهرستان ورامین با تقدیم 23 شهید مدافع حرم برگ زرین دیگری به افتخارات این خطه در پاسداری از ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب ثبت کرده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن