ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5617
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۲
  • 88 بازدید
  • ارسال توسط :
تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در چالوس

تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم در چالوس

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علیرضا خمسه امشب در جشن بزرگ نیمه‌شعبان که با حضور هنرمندان کشوری، مسئولان شهرستانی و شیعیان علاقه‌مند به امام زمان در سالن ورزشی شهدا چالوس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک عید ولادت اظهار کرد: امروز […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، علیرضا خمسه امشب در جشن بزرگ نیمه‌شعبان که با حضور هنرمندان کشوری، مسئولان شهرستانی و شیعیان علاقه‌مند به امام زمان در سالن ورزشی شهدا چالوس برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و تبریک عید ولادت اظهار کرد: امروز روز مولود آنچه که سراسر زیبایی است بوده و این موجود تجسمی از زیبایی‌هایی است که انسان در طول تاریخ به‌دنبال آن است.

وی، ایجاد عدالت را یکی از ثمرات زیبایی‌هایی دانست که از ولادت امام زمان(عج)در میان شیعیان حاصل شد و افزود: هر کدام از ما وظیفه داریم که دنباله‌رو این عدالت ایجاد شده بوده و با تأسی از این باور نباید فکر کنیم و یا اجازه دهیم که حتی یک فقیر در کشور زندگی کند.

این هنرمند پیشکسوت عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون کشور با بیان اینکه خداوند شیعیان و به‌ویژه کشور ایران را غنی خلق کرده است، تصریح کرد: در چنین روزی وقتی به عدالت، سخاوت و زیبایی فکر می‌کنیم جای یک منجی عالم را برای برپایی این عدالت واقعی کم می‌بینیم.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه همه ما زاده شدیم برای زیستن بهتر و برقراری عدالت و صداقت که بدون شک در این مورد کسی بهتر از امام زمان(عج) که یک منجی بوده نیست و ما باید دنباله‌رو و ارادتمند آن‌حضرت باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر چالوس نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: طرح برگزاری مراسم متمرکز جشن و سرور برای روز نیمه‌شعبان در جلسه شورا مطرح و مورد قبول قرار گرفت.

طهمورث مختاری با بیان اینکه کار شهرداری و شورای شهر تنها به پرداختن مسائل عمرانی و اجرایی خلاصه نمی‌شود، افزود: با توجه به اینکه یکی از وظایف شوراهای اسلامی و شهرداری در هر شهری کار فرهنگی است و براساس آموزه‌های اسلامی مبنی بر اینکه در شادی‌ها و ولادت ائمه باید شاد بود و در سوگواری‌ها نیز عرض ادب و اخلاص داشت، بنابراین اجرای جشن بزرگ ولادت امام زمان(عج) به‌عنوان بزرگ‌ترین عید شیعیان در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، مجری‌گری این جشن با حضور علیرضا خمسه، اجرای برنامه توسط هنرمندان کشوری، خوانندگی توسط محمدسمیر و شعرخوانی توسط محمد طیبی و هنرنمایی با حیوانات و نمایش عروسک‌های غول پیکر از دیگر برنامه‌هایی بود که در جشن بزرگ نیمه‌شعبان چالوس اجرا شد و همچنین در این مراسم از خانواده‌های سه شهید مدافع حرم چالوس شهیدان مرادخانی، شیخ‌الاسلامی و بواس نیز تجلیل شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن