ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 56222
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
همکاری جدی و حرفه‌ای با همه رسانه‌های کشور در دستور کار آستان قدس رضوی است

همکاری جدی و حرفه‌ای با همه رسانه‌های کشور در دستور کار آستان قدس رضوی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، حسن دست پروری اظهار کرد: اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی در ماه‌های اخیر طبق تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی همکاری لازم را به طوری جدی و در سطح حرفه‌ای با همه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آستان نیوز، حسن دست پروری اظهار کرد: اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی در ماه‌های اخیر طبق تاکیدات تولیت معزز آستان قدس رضوی همکاری لازم را به طوری جدی و در سطح حرفه‌ای با همه رسانه‌های را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا همزمان با ایام دهه اول محرم و نزدیک شدن به ایام تاسوعا و عاشورا، که رسانه‌های مختلف برای پوشش اخبار به حرم مطهر رضوی مشرف می‌شوند، فرآیند حضور این عزیزان در حرم مطهر رضوی تسهیل گردد.

رئیس اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به افزایش حجم برنامه‌ها در حرم مطهر رضوی در ایامی مانند دهه اول محرم خاطر نشان کرد: رویکرد این اداره همکاری با تمامی رسانه است.

وی خاطر نشان کرد: همکاری‌های اخیر با رسانه‌ها در تاریخ  آستان قدس رضوی بی‌بدیل بوده است، در گذشته بسیاری از رسانه‌ها از حضور در برنامه‌های آستان قدس رضوی محروم بودند اما اکنون اداره خبر و رسانه یکی از وظایف خود را اطلاع رسانی تخصصی به همه رسانه‌های کشور می‌داند.

دست پروری تصریح کرد: رسانه‌های مختلف با هماهنگی قبلی با اداره خبر و رسانه می‌توانند با رعایت موازین حرفه‌ای در آیین‌های حرم مطهر شرکت نمایند.

وی با تشکر از همه خبرگزاری‌ها و مطبوعات و رسانه ملی و تمامی رسانه‌ها از همکاری ویژه این عزیزان در انعکاس خبرهای آستان قدس رضوی تشکر کرد و گفت: بنای ما ارتقاء سطح این تعاملات است و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا اگر مشکلات جزئی هم وجود دارد، برطرف گردد .

رئیس اداره خبر و رسانه آستان قدس رضوی در پایان خاطرنشان کرد: حفظ قداست آستان قدس رضوی هیچ منافاتی با حضور اصحاب رسانه ندارد بلکه یک فرصت بسیار مغتنم است که می‌توان در جهت انعکاس دلدادگی مردم و خدمات آستان قدس رضوی و شنیدن نقطه نظرات زائران و مجاوران از آن بهره‌مند شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.