ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 56230
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲
  • 75 بازدید
  • ارسال توسط :
ارتش و نیروهای انصارالله یمن پهباد آمریکایی را سرنگون کردند

ارتش و نیروهای انصارالله یمن پهباد آمریکایی را سرنگون کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، شبکه خبری المسیره روز یکشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد، این پهباد از بزرگترین و جدید ترین هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی است و قیمت آن افزون بر 56 میلیون دلار است.طول این پهباد 11 مترو عرض آن […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایرنا، شبکه خبری المسیره روز یکشنبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از داد، این پهباد از بزرگترین و جدید ترین هواپیماهای بدون سرنشین آمریکایی است و قیمت آن افزون بر 56 میلیون دلار است.
طول این پهباد 11 مترو عرض آن 20 متر و ارتفاع آن از زمین نزدیک به چهار متر است و بیش از دو تن وزن دارد.
شرکت جنرال اتومیکس آمریکا سازنده این پهباد است و می تواند مسافت هزار و 850 کیلومتر را بدون سوخت اضافی طی کند و قادر به انجام ماموریت های متعدد و مجهز به سیستم انتقال صوت از هواپیماها و یا مکان های زمینی است.
ضد هوایی های ارتش یمن و کمیته های مردمی امروز یکشنبه پهباد جاسوسی آمریکا از نوع (إم کیو9) را در آسمان صنعا سرنگون کرد.
عبدالملک االحوثی رهبر انصارالله یمن در سخنانی که در 20 سپتامبر گذشته بیان کرد از توانایی سیستم دفاع هوایی یمن و امکانات پیشرفته و توان مقابله با تکنولوژی جنگی آمریکا علیه یمن را که بیش از دو سال و نیم است همچنان ادامه دارد ، خبر داد.
سیستم دفاع هوایی ارتش و کمیته های مردمی یمن اخیرا توانسته تعدادی از هواپیماهای جاسوسی عربستان و آمریکاا را در آسمان این کشور سرنگون کند .
تعدادی از هواپیماهای جنگی اف 16 نیز در تیررس سیستم دفاع هوایی یمن قرار گرفته و برخی از آنها سرنگون شده اند.
خاورم**1408**مترجم: اکرم کرمی1663**انتشار دهنده: خسرو حسینی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.