ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5627
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۲
  • 115 بازدید
  • ارسال توسط :
یادواره شهید مدافع حرم فردا در اهواز برگزار می‌شود

یادواره شهید مدافع حرم فردا در اهواز برگزار می‌شود

حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: نخستین یادواره سردار شهید علی‌محمد قربانی، فرمانده فاتح شهرهای نبل و الزهرا و از شهدای مدافع حرم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک در اهواز برگزار می‌شود. وی افزود: این یادواره با حضور اقشار مختلف مردم شامگاه روز دوشنبه سوم خرداد ماه سال 1395 مقارن با […]

حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: نخستین یادواره سردار شهید علی‌محمد قربانی، فرمانده فاتح شهرهای نبل و الزهرا و از شهدای مدافع حرم شهر یک‌هزار شهید اندیمشک در اهواز برگزار می‌شود.

وی افزود: این یادواره با حضور اقشار مختلف مردم شامگاه روز دوشنبه سوم خرداد ماه سال 1395 مقارن با سالروز آزادسازی خرمشهر بعد از نماز مغرب و عشا آغاز می‌شود.

فرزند شهید قربانی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: این یادواره با حضور خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم در مسجد منتظرالمهدی (عج) اهواز واقع در نبش خیابان 15 غربی کیانپارس برگزار می‌شود و مردم خوزستان یاد این شهید مدافع حرم را گرامی می‌دارند.

وی در ادامه به بیان برخی از جزییات یادواره سردار شهید مدافع حرم علی‌محمد قربانی در اهواز پرداخت و گفت: در این یادواره حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان استاد حوزه و دانشگاه حضور خواهد یافت و به سخنرانی می‌پردازد.

قربانی عنوان کرد: همچنین در یادواره فرمانده فاتح شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا حاج صادق آهنگران، بلبل خوش الحان جبهه‌های حق علیه باطل نیز با نوای دلنشین خود شعر خوانی و مداحی می‌کند.

سردار شهید علی قربانی، فرمانده فاتح شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا پس از شهید حبیب رحیمی‌منش، سردار شهید احمد مَجدی‌نسب و شهید احمد الیاسی‌حاجیوَند چهارمین هدیه مردم شهیدپرور اندیمشک به آستان مقدس حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه خاتون (س) است.

شهید علی قربانی در تاریخ 20 آبان ماه سال 1346 شمسی در شهر یک هزار شهید اندیمشک به دنیا آمد و در سنین نوجوانی و جوانی، به صفوف رزمندگان اسلام در جبهه های نبرد علیه متجاوزین بعثی پیوست.

این رزمنده دلیر پس از آغاز جنگ علیه تروریست های تکفیری در  سوریه داوطلبانه به یگان‌های مدافع حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) پیوست و سرانجام در روز جمعه 19 بهمن ماه سال 1394 هجری خورشیدی، برابر با 28 ربیع‌الثانی 1437 هجری قمری در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن