ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 56336
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
مردم با حضور پرشور در تشییع پیکر شهید حججی قدرشناسی خود را به شهیدان نشان دادند

مردم با حضور پرشور در تشییع پیکر شهید حججی قدرشناسی خود را به شهیدان نشان دادند

حسن روحانی، رئیس‌جمهور چهارشنبه شب در این دیدار با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان، ابراز داشت: مردم عزیز ایران به خوبی قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا هستند و با حضور پرشور و باشکوه خود در مراسم تشییع  پیکر مطهر شهید محسن حججی نشان دادند که قدرشناس شهیدان می‌باشند. وی […]

حسن روحانی، رئیس‌جمهور چهارشنبه شب در این دیدار با تجلیل از ایثار، صبر و فداکاری شهدا و خانواده معظم آنان، ابراز داشت: مردم عزیز ایران به خوبی قدردان شهدا و خانواده معظم شهدا هستند و با حضور پرشور و باشکوه خود در مراسم تشییع  پیکر مطهر شهید محسن حججی نشان دادند که قدرشناس شهیدان می‌باشند.
وی همچنین با گرامیداشت ایام عزای سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) گفت: هرچه داریم از اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است و امیدواریم امام حسین(ع) در آخرت شفیع ما باشند.
در این دیدار، پدر و مادر شهیدان غضنفری با اظهار خوشحالی از دیدار رئیس‌جمهور ‌خاطراتی از فرزندان شهید خود و نحوه شهادت آنان بیان کردند.
عباس غضنفری سال ۶۵ و در سن ۲۸ سالگی در منطقه شلمچه، مهدی غضنفری سال ۶۳ در سن ۱۹ سالگی در منطقه دوکوهه و اسدالله غضنفری سال ۶۲ در منطقه پنجوین به درجه رفیع شهادت نایل آمدند. دو فرزند دیگر این خانواده نیز از جانبازان دوران دفاع مقدس هستند.
روحانی همچنین عصر چهارشنبه همزمان با ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با حضور در منزل سعید شهریان، با این جانباز سرافراز دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس‌جمهور در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، گفت: دیدار، ارتباط مداوم و خدمت به خانواده ایثارگران و جانبازان وظیفه مسئولان است. روحانی ایثار و فداکاری جانبازان و شهدا را بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: اگر فداکاری‌ها و ایثار رزمندگان در آن دوران نبود، امروز استقلال و عزت در کشور نداشتیم.
وی با ‌اشاره به اینکه مردم ایران همواره قدرشناس رشادت‌ها و فداکاری شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان بوده و هستند، خاطرنشان کرد: حضور پر شور مردم در تشییع پیکر شهید مدافع حرم محسن حججی نشان داد که ملت ایران هیچگاه این دلاورمردی‌ها را فراموش نخواهد کرد.سعید شهریان نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه مجروحیت خود پرداخت. سعید شهریان جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس در سال ۶۶ در منطقه عملیاتی سرپل ذهاب قصرشیرین بر اثر اصابت خمپاره از ناحیه پای راست، دست و صورت به درجه رفیع جانبازی نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.