ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5641
  • ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
مرکز توانبخشی گناباد به نام مدافعان حرم نام گذاری شد

مرکز توانبخشی گناباد به نام مدافعان حرم نام گذاری شد

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مجید ازقندی صبح دوشنبه در مراسم نام گذاری بخش فیزیوتراپی مرکز توانبخشی بهزیستی گناباد اظهار كرد:این مرکز افتخار دارد امروز میزبان جانباز مدافع حرمی باشد که در منطقه حلب به درجه رفیع جانبازی نائل شده است. وی افزود:فرهنگ سازی و تجلیل از مقام راسخ شهيدان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، مجید ازقندی صبح دوشنبه در مراسم نام گذاری بخش فیزیوتراپی مرکز توانبخشی بهزیستی گناباد اظهار كرد:این مرکز افتخار دارد امروز میزبان جانباز مدافع حرمی باشد که در منطقه حلب به درجه رفیع جانبازی نائل شده است.

وی افزود:فرهنگ سازی و تجلیل از مقام راسخ شهيدان اين بخش فیزیوتراپی مرکز توانبخشی گناباد به نام مدافعان حرم نام گذاری شده است.

رئیس مرکز توانبخشی شهید خواجه ی بهزیستی گناباد گفت: روزگار دفاع از اسلام و مظلوم فرا رسیده است و هر کسی باید به وظیفه خود عمل کند شاید ما نتوانیم در خط مقدم در مقابل دشمن به ایستیم ولی می توانیم در سنگر دیگری از اسلام دفاع كنيم و دفاع از فرهنگ و فرهنگ سازی یک کار ارزشمند خود نوعی جهاد است.

ازقندی اظهار كرد: ما با این کار بخش کوچکی از وظایف خود را در قبال این بزرگ مردان تاریخ عمل کنیم هر چند به خوبی می‌دانیم که این شهیدان زنده همچون مقتدای خود حضرت عباس (ع) اسوه صبر و مقاومت هستند و  ایثار و از خود گذشتگی را شرمنده خود کرده اند.

در ادامه آخرتی جانباز مدافع حرم نیز خاطرنشان کرد: مدافعان حرم افرادی هستند که با انتخاب خود و بدون هیچ چشم داشتی جهت دفاع از اسلام به مناطق جنگی رفته اند.

وی تصریح کرد:جهاد فقط با اسلحه نیست و مسوولان نیز در هر سنگری می توانند جهاد كنند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن