ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5699
  • ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۳
  • 99 بازدید
  • ارسال توسط :
همایش زینبیون برای حمایت از مدافعان حرم در آمل برگزار می‌شود

همایش زینبیون برای حمایت از مدافعان حرم در آمل برگزار می‌شود

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حکمت داجلیری بعد از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان این شهرستان به‌ مناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر و گرامیداشت عملیات بیت‌المقدس، اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس تجربیات ارزشمند و گرانبهایی را به دست آوردند. وی افزود: تجربیات به […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حکمت داجلیری بعد از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان این شهرستان به‌ مناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر و گرامیداشت عملیات بیت‌المقدس، اظهار کرد: ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس تجربیات ارزشمند و گرانبهایی را به دست آوردند.

وی افزود: تجربیات به دست آمده در آزادسازی خرمشهر و عملیات بیت‌المقدس ارزشمند بوده و در این عملیات دست به فتح ارزش‌ها زده شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با تأکید بر اینکه کشورهای آزادی‌خواه دنیا با درس‌آموزی از جنگ تحمیلی و عملیات‌های گوناگون همانند فتح خرمشهر دست به ایستادگی مقابل زورگویان زدند، تصریح کرد: این مهم نشان از انتقال پیام انقلاب اسلامی به دیگر کشورها است.

این مسؤول با اشاره به اینکه بزرگداشت حماسه‌های ارزشمند همانند فتح خرمشهر ضرورت دارد، بیان کرد: باید همه مردم و مسؤولان برای گرامیداشت این حماسه عظیم تلاش کنند و دست به تبلیغ آن در بین نسل جوان و نوجوان زده شود.

داجلیری با اعلام دفاع از حرم اهل بیت توسط جوانان این مرز و بوم، گفت: همایش بزرگ زینبیون عصر روز سه‌شنبه برای حمایت از مدافعان حرم در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن