ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 5707
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰:۰۱
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
بسیج ورزشکاران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های انقلاب پیشتاز است/مجاهدت در دل شهدای مدافع حرم موج می‌زند

بسیج ورزشکاران در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های انقلاب پیشتاز است/مجاهدت در دل شهدای مدافع حرم موج می‌زند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان سه‌شنبه شب در نخستین یادواره سرداران 60 شهید ورزشکار، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: امروز همه آحاد جامعه باید با تمام توان […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران،‌ سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان سه‌شنبه شب در نخستین یادواره سرداران 60 شهید ورزشکار، با تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا اظهار داشت: امروز همه آحاد جامعه باید با تمام توان به خانواده معظم شهدا که به فرموده امام خمینی(ره)، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران «خانواده معظم شهدا چشم و چراغ ملت هستند»، ادای احترام کنند.

وی با اشاره به تلاش‌های سازمان بسیج ورزشکاران گفت: بسیج ورزشکاران در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌‌های والای انقلاب در بین جامعه ورزشی کشور پیشتاز است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان افزود: افتخار می‌کنیم که سال گذشته با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران طی برگزاری کنگره شهدای ورزشکار سراسر کشور چراغ پر فروغ شهادت در جامعه ورزش کشور روشن ماند.

وی بیان داشت: خدا را شاکریم امسال نیز در نخستین ماه‌های سال با برپایی نخستین یادواره سرداران 60 شهید ورزشکار چراغ فروزان شهادت را زنده نگاه داریم.

احمدی تاکید کرد: امید است با ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت، ارزش‌های دین مبین اسلام و آرمان‌‌های والای انقلاب در بین جامعه ورزشی کشور بتوانیم مشی و مرام شهدا را در جامعه ورزش کشور الگو قرار داده و در میان این قشر معنویت را ارتقاء دهیم.

وی با بیان این‌که مقام و جایگاه شهدا بسیار رفیع است، گفت: سخن گفتن در ارتباط با جایگاه و مقام شهدا کاری بسیار دشوار است.

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان افزود: شهدا جز با خداوند متعال با هیچ کس معامله نمی‌کنند.

وی با تأکید بر این‌که مجاهدت در دل شهدا والامقام مدافع حرم موج می‌زند، خاطرنشان کرد: محل برگزاری نخستین یادواره سرداران 60 شهید ورزشکار که همه هستی خود را در دفاع از حرمین شریفین تقدیم کردند، با خوش ذوقی دوستان در جوار آستان ملک پاسبان حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) انتخاب شد.

احمدی گفت: امیدواریم بتوانیم مسیر شهدا را با خلوص نیت و با اراده مستحکم و تمام وجود ادامه داده و هرگز نگذاریم خدشه‌ای به حریم ولایت وارد شود و بتوانیم در دوران مسوولیت با تمام وجود در راه امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از فارس، نخستین یادواره سرداران 60 شهید ورزشکار با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین، سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزارت ورزش و جوانان، فرماندهان و پیشکسوتان سپاه اسلام، فرماندهان و مسئولان سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران، علی شمسی‌پور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان تهران، مصطفی هدایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان تهران، سید احمد صفوی شهردار منطقه 20، علی طلوعی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع)، برومند نامداری معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 20، قهرمانان و نام‌آوران جامعه ورزشی کشور و مسئولان و مدیران شهرستان ری در تالار شیخ صدوق (ره) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن