ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » شهید حججی
  • شناسه : 57086
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳
  • 92 بازدید
  • ارسال توسط :
کیهان و خوانندگان

کیهان و خوانندگان

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر 33916546 تمام ساعات شبانه‌روز سامانه پیام کوتاه 30002323 * شهادت محسن حججی به تنهایی آتش به خرمن تمام برنامه‌های شیطانی چندین ساله دشمنان انقلاب انداخته است. به روشنی مشاهده می‌شود که از موج جدید به وجود آمده توسط شهادت این شهید سخت عصبانی هستند. 9915—0914 * شهید حججی ثابت […]

33110065 ساعت 3 تا 6 بعدازظهر
33916546 تمام ساعات شبانه‌روز
سامانه پیام کوتاه 30002323

* شهادت محسن حججی به تنهایی آتش به خرمن تمام برنامه‌های شیطانی چندین ساله دشمنان انقلاب انداخته است. به روشنی مشاهده می‌شود که از موج جدید به وجود آمده توسط شهادت این شهید سخت عصبانی هستند.
9915—0914
* شهید حججی ثابت کرد اگر پیرو واقعی ولایت باشی می‌توانی برنامه‌های اشرار را برهم بزنی. با وجود چنین شهیدان سرافرازی است که تاکنون نقشه‌های دشمنان نقش برآب شده است و دشمنان در اهدافشان به نتیجه مطلوب نرسیده‌اند. تا در جامعه چنین ستارگان درخشانی نور می‌افشانند دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند…
عباسی
* تا وقتی که امثال شهید حججی‌ها در کشور تولید قدرت و اجماع ملی می‌کنند آمریکا و اسرائیل درمانده هستند وقت آن رسیده تهدیدات خود علیه دشمنان را علنی کنیم و مسئولان با شجاعت بیشتری در صحنه دیپلماسی ظاهر بشوند.
حیدری- ورامین
* فریاد یکپارچه تشییع‌کنندگان این بود که تنها باید از رژیم صهیونیستی انتقام گرفت که خنجر به دست شمرهای زمانه داده‌اند. شمر امروز مزدوری بیش نیست. امید است هرچه سریع‌تر از گردانندگان اصلی این صحنه‌ها انتقام گرفته شود.
ابوالقاسمی
* اگر به چگونگی تشکیل رژیم اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی فلسطین توجه شود تأیید خواهیم کرد امروز هم مشابه همین سناریو در کردستان عراق در حال پیاده شدن است و عواقب سوء آن در آینده همه کشورهای منطقه را درگیر خود خواهد کرد.
9839—0919
* طرح استقلال کردستان عراق و تجزیه این کشور قطعاً به وسیله آمریکا، اسرائیل و انگلیس و با هدف ماجراجویی طولانی مدت در منطقه طراحی شده است. دولت‌های همسایه باید به شدت و با اقتدار جلوی این توطئه کثیف مقاومت کنند.
8112—0911
* برنامه جدائی کردستان به طور قطع با موافقت و طراحی شیطان بزرگ، رژیم صهیونیستی و انگلیس خبیث و پول نفت عربستان و برخی خودفروخته‌های حاشیه خلیج‌فارس و کشورهای منطقه صورت می‌گیرد تا جمهوری اسلامی را که توطئه تکفیری‌ها را به شکست کشاند دچار جنگ فرسایشی کند تا امنیت رژیم اشغالگر حفظ شود و سخن ولیعهد آل سعود تحقق یابد که گفته بود جنگ را به مرز ایران می‌بریم!
9548—0919
* شهدا شرمنده‌ایم! دیروز میراژهای فرانسوی، رزمندگان و مردم ایران را بمباران می‌کردند و امروز بدون توجه به بیکاری، گرانی، تورم، رکود و تعطیلی کارخانه‌ها و… وزیران برند و حقوق‌بگیران نجومی از همان فرانسه هواپیما و خودرو می‌خرند و برای دشمن کاری می‌کنند که جوانانش بیکار نشوند!  دیروز اگر دولتمردان به ساده‌زیستی و قناعت افتخار می‌کردند و… امروز در تجمل‌پرستی و اسراف، فخرفروشی می‌کنند… کجایند مردان بی‌ادعا!
0563—0915
* دولتمردانی که بعد از 4 سال اعتماد به آمریکا و خسارت‌های زیادی که به کشور وارد شده اعتراف می‌کنند آمریکا کشور قابل اعتماد نیست چرا از مذاکره با شیطان بزرگ دست برنمی‌دارند و راه طی شده اشتباه را مجددا ادامه می‌دهند.
8902—0914
* دشمن برجام را به‌گونه‌ای علیه ما طراحی کرده که به رغم نقض پی در پی آن توسط رقیب نه راه پیش و نه راه پس داریم. می‌خواهم عرض بکنم خطر برجام جدی است و چنانچه تدبیری اندیشیده نشود خطرناک‌تر هم خواهد شد.
0210—0915
* دولتمردان  درخصوص بزک کردن برجام هرچه توان و هنر داشتند به میدان آوردند ولی بدانند برجام از دید ما ملت کاسه زهر تزیین‌ شده‌ای بود که به کشور و ما مردم خورانده شد.
9590—0914
* برخی دولتی‌ها بر این باورند که مدارس از زمانشان عقب هستند ولی آیا با حذف دروس تخصصی قرآنی و اسلامی از زمانه جلو می‌افتند؟!  آیا اجرای سند 2030 ما را از زمانه جلوتر می‌برد!
8895—0919
* اگر دولت صادقانه سند آموزش 2030 بیگانگان را در آموزش و پرورش کنار گذاشته است، دروس حذف شده مانند حماسه شهید فهمیده و شهید نواب صفوی و… را به کتاب‌های درسی دانش‌آموزان برگرداند و تعلیم قرآن در دبستان را از سربگیرد.
5530—0936
* رئیس‌جمهور می‌گوید، یک ثانیه اگر وقت مردم به دلیل سیستم اداری نادرست ما تلف شود در مقابل خداوند مسئولیم! ما 7 سال است منتظر مسکن مهر پردیس هستیم. این هفت سال چند ثانیه می‌شود؟!
9033—0939
* چرا باید آقای لاریجانی رئیس مجلس در جماران کنار یکی از سران فتنه قرار بگیرد و با این کار خود خیانت و جنایت جبران‌ناپذیر سران فتنه در سال 88 را تحت‌الشعاع قرار بدهد.
3991—0938 و 3382—0911
* هیچ بعید نیست آن کسانی که دنبال رفع حصر از سران فتنه هستند طرح حذف فیزیکی آنان را در سر داشته باشند و بخواهند فضای آرام کشور را برای مقاصد شوم خود به هم بریزند.
8525—0936
* ای کاش فیش‌های حقوقی نجومی‌بگیران افشا نمی‌شد تا به جای برخورد با آنها، مزایای کارمندان عادی را قطع کنند و نجومی‌بگیران نیز طلبکار باشند.
6383—0912
* موتورسیکلت‌های کاربراتوری سهم زیادی در آلودگی هوای شهر دارند. مدت زمان زیادی است که راهکار برقی و یا انژکتوری کردن این وسیله نقلیه مطرح شده ولی مسئولان امر توجه نمی‌کنند چرا؟
6263—0938
* از آبان سال گذشته تا امروز 5 مرتبه برای جلسه دادگاه احضار شده‌ام که 3 بار آن قاضی در مرخصی بوده است. متأسفانه این اهمال‌کاری‌ها روند رسیدگی به پرونده‌ها را طولانی کرده و کسی پاسخگو نیست.
2914—0990
* بانک رفاه بخشی از پول وام بنده را به عنوان ضمانت نزد خود نگه داشته است. بنده طی نامه‌ای این عمل خلاف قانون را به بازرسی بانک مرکزی گزارش کرده‌ام. جالب اینکه جواب داده‌اند این کار بانک رفاه خلاف قانون است ولی از بانک مرکزی کاری ساخته نیست! نمی‌دانم به چنین جوابی از بانک مرکزی که مسئولیت رسیدگی به تخلفات بانک‌های کشور را دارد، بخندم یا گریه بکنم.
قهرمانی
* مأمور اداره برق اسلامشهر در تاریخ 96/7/5 برای قطع کنتور برق یکی از ساکنان مجتمع جانبازان، واقع در انتهای شهرک قائمیه بلوک آ یک اسلامشهر مراجعه نمود. آن جانباز می‌گفت که چرا بدون اخطار قبلی برای 80 هزار تومان می‌خواهید برق ما را قطع کنید؟! این چه نحو مدیریتی است که وزارت نیرو در پیش گرفته است؟!
طورانی- جانباز
* با گذشت چندین سال هنوز تکلیف زمین‌های سنددار کارمندان وزارت جهاد کشاورزی در مرادآباد پونک مشخص نیست. چرا؟! ما که عمر حضرت نوح را نداریم. کی باید حاصل زحمات خود را ببینیم؟!
3879—0910
* وظیفه دینی و اخلاقی خودم می‌دانم به عنوان یک شهروند ساکن نارمک تهران از تلاش‌های شبانه‌روزی سرکلانتر کلانتری این منطقه در تقویت گشت انتظامی که موجب کاهش سرقت و مزاحمت‌های ناموسی در منطقه شده از طریق این ستون تقدیر و تشکر بکنم.
محمد برگچی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.