ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57114
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۶
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
عاشورا در اسارت عاشوراییان است

عاشورا در اسارت عاشوراییان است

گروه دین و اندیشه: اینها تصاویری است که رسانه های جهان از عاشورا و رسالت هایش به مخاطبان میلیاردی مخابره کرده اند! به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، واقعا برمظلومیت امام حسین(ع) بیشتر ازپیش بایدگریست اما نه برمصیبتی که درکربلا براو ویاران اندک اش گذشت؛ بلکه براین درد […]

گروه دین و اندیشه: اینها تصاویری است که رسانه های جهان از عاشورا و رسالت هایش به مخاطبان میلیاردی مخابره کرده اند!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از بولتن نیوز، واقعا برمظلومیت امام حسین(ع) بیشتر ازپیش بایدگریست اما نه برمصیبتی که درکربلا براو ویاران اندک اش گذشت؛ بلکه براین درد ورنج ومصیبتی که برخی ازپیروان کج اندیش درعصرحاضر به ساحت مقدس حضرتش تحمیل کرده اند, باید فراوان گریست, زیراکه قیام امام آزادگی, عدالت, شرافت وانسانیت را بد به حهانیان معرفی میکند.

عاشورا در اسارت عاشوراییان است

این رفتارهای غیرقابل دفاع و حتی ناپسند تفسیر شریعتی را به ذهن متبادر می سازد که: برای مقابله بایک فکر یاحذف یک پدیده علیه آن جبهه گیری نکنید,کافی است بد از آن دفاع کنید!

واژه هایی که در شرح این تصاویر در رسانه های دیداری, شنیداری و نوشتاری جهان اعم از فضای مجازی و حقیقی استفاده شده است عبارتند از: خودزنی, خودآزاری, دیگرآزاری, جنون آنی و …

اگربگوییم: عاشورا در اسارت عاشوراییان است، کم نگفته ایم زیرا آنجا که شهید مطهری از تحریف های عاشورا سخن می گوید همین وصله های ناهمخوان, رفتارها, سخنان و اشعار بی پایه و اساسی است که بافلسفه ی عاشورا در تعارض کامل می باشد.

رسالت همه علما, اصحاب رسانه, اندیشمندان وروشنفکران خرافه زدایی و پرهیز از افراط گرایی در ارتباط با حادثه تاریخی کربلا را ایجاب میکند.

محمدرضانبیئی

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.