ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57123
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۲
  • 107 بازدید
  • ارسال توسط :
اربعین امسال ۳۰موکب توسط یزدی‌ها در مسیر نجف تا کربلا برپا می‌شود

اربعین امسال ۳۰موکب توسط یزدی‌ها در مسیر نجف تا کربلا برپا می‌شود

سیدمحمود حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه ریزی برای برنامه‌های اربعین بعد از برنامه های عاشورا و دهه اول محرم آغاز می شود و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری پیاده روی اربعین در استان یزد انجام خواهد شد. وی افزود: امسال از طرف ستاد اربعین استان یزد، ۳۰ موکب در مسیر نجف تا […]

سیدمحمود حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برنامه ریزی برای برنامه‌های اربعین بعد از برنامه های عاشورا و دهه اول محرم آغاز می شود و هماهنگی‌های لازم برای برگزاری پیاده روی اربعین در استان یزد انجام خواهد شد.

وی افزود: امسال از طرف ستاد اربعین استان یزد، ۳۰ موکب در مسیر نجف تا کربلا برپا می‌شود و علاوه بر آن، یک موکب بزرگ نیز در محل جسرالعباس در ورودی کربلا توسط یزدی‌ها برپا خواهد شد.

حسینی ادامه داد: در این موکب هر شب اسکان ۵ هزار نفر با همکاری سپاه الغدیر استان یزد و ستاد اربعین استان پیش‌بینی شده است.

مسئول اجرایی ستاد مردمی اربعین استان یزد بیان کرد: علاوه بر موکب بزرگ اسکان، یک موکب بزرگ نیز برای اطعام زائران در نظر گرفته شده که این موکب در میدان شهدا مستقر خواهد شد.

حسینی از پیش‌بینی اطعام بیش از ۸ هزار زائر در هر وعده غذایی توسط دست‌اندرکاران و عوامل این موکب خبر داد.

وی از مسئولان استان یزد خواست: امکانات رفاهی و حمل و نقل را برای زائران فراهم کنند تا شاهد رضایت و رفاه زائران و باشکوه‌تر شدن پیاده‌روی اربعین باشیم.

حسینی بیان کرد: مردم نیز می‌توانند کمک‌های نقدی و نذورات خود را به دفتر ستاد واقع در حسینیه آقا تحویل دهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.