ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57125
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
  • 81 بازدید
  • ارسال توسط :
گسترش فرهنگ عاشورایی در جامعه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد

گسترش فرهنگ عاشورایی در جامعه کاهش آسیب‌های اجتماعی را در پی دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه یکشنبه در آیین شام غریبان امام حسین(ع) در اراک که به میزبانی بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: امروز ضرورت جامعه ما این است که مکتب عاشورا و نهضت باعظمت امام حسین(ع) بیش از پیش در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار مهر، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی شامگاه یکشنبه در آیین شام غریبان امام حسین(ع) در اراک که به میزبانی بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: امروز ضرورت جامعه ما این است که مکتب عاشورا و نهضت باعظمت امام حسین(ع) بیش از پیش در جامعه تشریح و تبیین شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: مکتب عاشورا درس های بسیاری برای ما دارد که نخستین آموزه آن ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمان و حق جویی است.

دری نجف آبادی بیان کرد: آحاد جامعه باید به سهم خود در ترویج فرهنگ عاشورایی نقش ایفا کنند و در این زمینه دستگاه ها و سازمان های وظیفه مهمی برعهده دارند.

وی خاطرنشان ساخت: ترویج فرهنگ عاشورایی جامعه را در برابر آسیب ها و صدمات اجتماعی صیانت می کند و ارتقای معنوی و فرهنگی اجتماع را به دنبال دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: تعالیم مکتب عاشورا مبتنی بر حق جویی و عدالت طلبی است و امام حسین(ع) با خون خود ارزش ایستادگی در برابر ظلم و دفاع از حق به تاریخ نشان داد.

دری نجف آبادی همچنین با اشاره به ضرورت دستگیری از محرومان جامعه و کمک به نیازمندان، ادامه داد: دولت در این رابطه از منابع محدودی برخوردار است بنابراین بایستی مردم به کمک بشتابند و کمک به نیازمندان در جامعه به عنوان یک فرهنگ و مسئولیت اجتماعی نهادینه سازی شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: به این ترتیب هم مشکلات محرومان و نیازمندان رفع خواهد شد و هم زمینه کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقای فرهنگی جامعه فراهم می شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.