ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 57148
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰:۵۶
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
با این ورزش‌ها از گردن درد خلاص شوید + اینفوگرافیک

با این ورزش‌ها از گردن درد خلاص شوید + اینفوگرافیک

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردن انسان شامل ۷ مهره است. مفاصل مهره های گردنی مستعد ساییدگی، کاهش فاصله و فتق دیسک هستند. در دنیای امروز و به جهت تغییر سبک زندگی و مشاغل، گردن درد یکی از بیماریهای […]

با این ورزش ها از گردن درد خلاص شوید+اینفوگرافیکبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گردن انسان شامل ۷ مهره است. مفاصل مهره های گردنی مستعد ساییدگی، کاهش فاصله و فتق دیسک هستند. در دنیای امروز و به جهت تغییر سبک زندگی و مشاغل، گردن درد یکی از بیماریهای شایع جوامع شده است، بطوری که نتایج تحقیقات نشان می دهد که از هر صد نفر حدود ۵ نفر به گردن درد مبتلا هستند.

عوامل متعددی باعث ایجاد درد در گردن و متعاقب آن دردهای تیر کِشنده و جان فرسا در اندام فوقانی بدن می شود. از جمله این عوامل می توان به: التهاب بافتهای نرم اطراف مفاصل مهره ای، خشکی مفاصل، وضعیت نامناسب سر و شانه ها، تغییر شکل مهره ها به طور اولیه یا ثانویه، آرتروز، دیسک و بیماریهای ناشی از گرفتگی های عضلانی، کشیدگی لیگامانی و بیماریهای روماتیسمی اشاره کرد.

در ادامه با ما همراه باشید تا نحوه پیشگیری از گردن درد را قبل از اینکه ناتوانتان کند در قالب اینفوگرافیک مشاهده کنید.

چند ورزش زیر حرکت کششی ساده هستند که به تغییر شرایط کمک می کنند:
اسکالین ها: لبه های صندلی خود را بگیرید و گردن را به اطراف خم کنید.
اسکالین های قدامی: این کشش تقریبا شبیه به حرکتی است که بالا گفته شد اما این بار گردن را به عقب و جلو می آورید.
تراپسیوس بالایی: با دست راست پایین صندلی خود را بگیرید، سر را به سمت چپ خم کنید و چانه را به آرامی به سمت راست بچرخانید. با دست چپ به آرامی پشت سر را به طرف پایین بکشید.
اینفوگرافی که در ادامه می خوانید حرکات بیشتری از آنچه گفته شد معرفی می کند. همه این حرکات را امتحان کنید و ببینید کدامشان بهتر برایتان کار می کند.

 با این ورزش ها از گردن درد خلاص شوید+اینفوگرافیک

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.